מכשיר סלולרי באחריות עדיין לא תוקן אחרי 10 ימי עסקים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אורי

    נשלח ע"יאורי 19:08, 16 במאי 2016

    לפני 15 יום מסרתי מכשיר סלולרי מסוג LG G3 לנקודת השירות של היבואן (רונלייט) בחיפה. עד היום עברו כבר 10 ימי עסקים המכשיר לא תוקן. ועדיין אין תשובה לגבי מתי יתקנו ו/או ישלחו אותו חזרה. האם אני יכול לתבוע את היבואן וקבל פיצוי כספי? מיותר לציין שהטלפון משמש אותי לצרכי עבודה עם הרבה תוכנות שירות איתן אני עובד.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד לירון-צבי קניג

    עו"ד לירון-צבי קניג,מנהל הפורום

    11:36, 19 במאי 2016

    לפונה שלום,
    לא ברור האם עד היום המכשיר הוחזר לך או לא.
    בכל מקרה עיכוב של 10 ימי עסקים, כשלעצמו, לא נראה לי עילה מוצדקת דיה להגשת תביעה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.