לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלכסנדרה

ביטול עסקת הזמנת מטבח

שלום, בתאריך 6/3/16 אני הזמנתי מטבח בחברה גדולה ושילמתי מיקדמה 15 % מעלות העיסקה. המטבח אמור לרדת לייצור בעוד כשנה וכמה חודשים כי מדובר על בניית בית חדש. קיבלתי רק תמונה כללילת וכמה סקיצות. ההזמנה ביצעתי כל כך מוקדם עקב דרישה של אדריכל בגלל צורך בתוחנית חשמל ואינסטלציה באזור המטבח. על הטופס ההזמנה כתוב שביטול עסקה 15 %. עכשיו אני מעוניינת לבטל את העיסקה מכמה סיבות: 1. החברים שלנו שהזמינו אצל אותה חברה (בהמשך המלצתי)באותה תקופה נמצאים בשלב הרכבת המטבח וטוענים שיש הרבה בעיות שירות, אספקה, אי הטעמת צבעים ובהחלט זה לא מתאים לסכומי עתק ששולם. 2. עקב אילוצים תקצבים של בניית הבית אנחנו צריכים משמעוטית להוזיל הוצאות מטבח . כמה מהמקדמה ששולמה נוכל להחזיר ? מה הסיכויים שלנו ? תודה רבה מראש

עו"ד לירון-צבי קניג

שלום אלכסנדרה, בינך לבין החברה נכרת הסכם, אשר במסגרתו הוסכם במפורש שבגין ביטול העסקה את תפצי את החברה בסכום המקדמה (15%). נסיבות המקרה המתוארות בפנייתך לא מעלות טענות הגנה, אשר מכוחן את רשאית לדרוש חזרה את המקדמה. יחד עם זאת, בגלל שתיארת בפנייתך מצוקה תקציבית, יכול להיות שהחברה תסכים לבטל את העסקה, או לספק לך מטבח בעלות נמוכה יותר. שווה לנסות. שיהיה בהצלחה.

שבי קדוש

שלום, יש לי את אותו סיפור, מהחברה של הבניה לחצו אותנו לקבל סרטוט של תכנית מים וחשמל בטבח פנינו לחב' מטבחים בירושלים, ישבנו איתם בערך על המטבח ולא סגרנו תכנית לביצוע, חברת המטבחים העבירה לקבלן תכנית מים וחשמל במטבח, חברת המטבחים עדין לא הורידה את התוכנית לביצוע (שילמתי להם לפני שישבנו על התוכנית סך 35,000 ₪) על הקבלה שחתמנו לא רשום דמי ביטול עסקה, אני רוצה לבטל מאחר וישבתי איתם לאחרונה כדי לסגור (עדין לא סגרנו תוכנית) וביקשתי כמה דברים בעץ כמו עיטורים כפריים והם טוענים שלא עושים את זה. כמה אני אמורה לשלם להם על ביטול?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות