לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ציפי

ביטול עיסקת רכישת מוצר דרך הטלפון

רכשתי מוצר דרך חב ביגסייל בטל.ימים ספורים לאחר ביצוע העיסקה קיבלתי טל משליח שהיגיע לביתי ללא תיאום מראש וכמובן שלא היה איש בבית.השליח אמר שיתאמו איתי מועד אחר .לאחר מס ימים פניתי לשרות לקוחות ונאמר לי שרשום אצלהם שהלקוחה סירבה לקבל המוצר. אמרתי שזה לא נכון והבטיחו לי שלמחרת יגיעו אלי בתיאום. שוב לא קרה כלום והתקשרתי לשרות שבירר מול חב השליחויות שטענה ששוב הלקוחה סרבה והמוצר הוחזר לחברה.(לא היתה שום שיחה עם חב השליחויות). ביקשתי לבטל העיסקה והודיעו לי שאני אחוייב בדמי משלוח וקנס ביטול. האם אני מחוייבת לשלם אחרי הפשלות של חב השליחויות?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות