החזר כספי עבור דמיי המשלוח של המוצר. - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שרה בראלי

    נשלח ע"ישרה בראלי 14:31, 9 באוגוסט 2016

    שלום! שמי שרה ואני גרה באשדוד. אני רכשתי דרך אתר גרופון שובר לרכישת כסא במחיר של 218 ש"ח הכולל משלוח של הכסא עד הבית. אני קיבלתי את המוצר ,אך לצערי הוא היה פגום ולאחר שיידעתי את החברה שממנה רכשתי את הכסא שהוא לא תקין ואף יידעתי את גרופון שלחתי תוך יומיים את המוצר בחזרה למפעל שבפתח- תקווה. חברת גרופון זיכתה אותי במלוא סכום העיסקה כלומר ב218 ש"ח וידעה אותי שעלי לבקש החזר על דמי המשלוח שהחזרתי את הכסא מהחברה שממנה רכשתי את הכסא. כאשר דיברתי עם הפקידה של החברה וביקשתי החזר על דמיי המשלוח בסך של 47.20 ש"ח, היא טענה שהם נקטו לפנים משורת הדין והסכימו שגרופון יזכה אותי על דמיי המשלוח שהיו כלולים ב218 ש"ח בהזמנה הראשונה וכי הם אינם חייבים לזכות אותי במשלוח השני על החזרת המוצר הפגום. יוצא אם כן ששילמתי כסף לשווא כאשר לא קיבלתי מאומה. האם הפקידה של החברה צודקת או שהם מחויבים להחזיר לי את דמיי המשלוח עבור המוצר הפגום?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

    עו"ד הראל לפידות,מנהל הפורום

    18:11, 9 באוגוסט 2016

    לטעמי אין לשלם משלוח על מוצר שסופק כפגום, אין זו אשמתך שהמוצר סופק כפגום



    בברכה עו"ד הראל לפידות בנימינה
    עורך דין ונוטריון

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.