אחריות על החלפת עדשות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רינה

    נשלח ע"ירינה 14:47, 23 באוגוסט 2016

    שלום קניתי משקפים ועדשות נסדקו לאחר שנה. חברת אופטיקה החליפה לי עדשות בחינם (היה עדיין אחריות) לחדשות ועל העדשות החדשות האלו לא מסכימה לתת אחריות. לאומת זאת, בזוג משקפים השני החלפת העדשות מאותו נזק, בוצעה בתשלום כי אחריות עליהן תמה, ונאמר לי שעל עדשות אלו יש אחריות. לי זה נראה משונה. האם זה נכון? יש הבדל על אחריות החברה על החלפת עדשות בתשלום או באחריות? תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

    עו"ד הראל לפידות,מנהל הפורום

    16:22, 28 באוגוסט 2016

    אכן, במקרה של החלפת מוצר במוצר חדש לא מתחדשת תקופת האחריות שוב, שכן, במצב זה הלקוח נהנה מתקופת אחריות כפולה, ומצבו יותר טוב ממי שלא התקלקל לו המוצר, במצב זה, למעשה מוטל על היצרן נטל נוסף.
    כאשר רכשת את המוצר היצרן התחייב כי יתן לך תקופת אחריות של שנה אחת בלבד.

    הראל לפידות עו"ד ונוטריון - בנימינה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.