לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ליטל

מוצרים פגומים ושרות לקוי

שלום, אפרט את המקרה, בצענו רכישת רהיטים לבית שולחן מזנון ושולחן סלון בתאריך 31.7.16, לאחר טעות בהזמנה מצד החנות. המוצרים הגיעו לאחר 40ימי עסקים(תאריך אחרון להספקה)22.9.16, המוצרים הגיעו פגומים לאחר מספר שיחות מול החברה הגיע נציג ב-20.11 ״לתקן״ את מה שאפשר, שולחן הסלון היה כל כך פגום כך שלא תוקן, הנציג העביר לחברה בקשה למשיכת המוצר לתיקון במפעל. רק בתאריך 8.12 הגיע מובל לקחת את השולחן(בטענה שאין מובילים לאזורינו) אנחנו גרים במודיעין! עם לקיחת השולחן החתמנו את המוביל על טופס שרשמנו איפה השולחן פגום ושיצרו איתנו קשר בזמן קבלתו. לא קיבלנו שום שיחה מהחברה. בתאריך 25.12 השולחן חזר ״מתיקון״ עדיין פגום. הפעם לא הסכמנו לקבלו והחזרנו אותו עם המוביל. למחרת התקשרנו למנהל שרות הלקוחות הסברנו את המקרה וביקשנו שהשולחן יוחלף לחדש ולא יתוקן, כמובן שהמנהל התנצל ואמר שיברר את הנושא ויחזור אלינו יום למחרת, עברו יומיים והוא לא התקשר, התקשרנו שוב... לטענתו ״ברח לי מהראש אני אבדוק ואחזור אליכם, לא חזר התקשרנו שוב... אותו תקליט...ועד היום הוא לא התקשר 11.1.17 ואנחנו עדייין עם שולחן חלופי (במידות שונות מהשולחן שרכשנו). מיותר לציין שבכל הובלה אנו מפסידים שעות עבודה כי הם עובדים בשעות היום המוקדמות, ומתקשרים מספר פעמים על מנת לקבל שרות! אודה לך אם תייעץ לנו אם אנחנו יכולים להגיש תביעה נגד החברה או איך להמשיך להתנהל מולם, תודה מראש. ליטל

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות