איך והיכן ניתן להתלונן על טיפול לקוי ויחס רע בביטוח לאומי? - פורום ביטוח לאומי

שאלה חדשה
  • רחל

    נשלח ע"ירחל 01:03, 9 בדצמבר 2015

    שלום אני אובדת עצות לגבי עניין מסויים שנמשך כבר למעלה משנתיים שלחתי אינספור מכתבים, הייתי מספר פעמים בסניף, ובכל פעם הובטח לי שהעניין בבירור ויטופל בהקדם. אך כבר עברו למעלה משנתיים והעניין לא טופל. לאחרונה אף לא עונים למכתבים, ולא לבקשות לחזור טלפונית. כמו כן נתקלתי ביחס מאוד מבזה ומקומם מצד הפקידה המטפלת בתיק. חשוב להדגיש שלא מדובר בטרחנות או בניסיון לבקש משהו שאינו מגיע לי, אלא משהו שמגיע לי וגם בסניף אמרו שאכן מגיע אלא שיש בעיה טכנית מאיזו מחלקה יגיע הכסף. רציתי לדעת האם יש מקום בו ניתן להתלונן על הטיפול והיחס? האם יש טעם בזה בכלל? האם בביטוח לאומי יש גוף שמבקר את העובדים או שמראש מגינים אחד על השני? וכן, האם לאור התנהלות כושלת ומבזה של הפקידה המטפלת בתיק אפשר לדרוש שהתיק יועבר לפקידה אחרת? יש לזה סיכוי? תודה

    השב
  • 07:57, 13 בדצמבר 2015

    באפשרותך לפנות לאגף לפניות הציבור של המוסד לביטוח לאומי.

    תגובה
מנהל הפורום:רונן אבניאל - משרד עורכי דין

מנהל הפורום: רונן אבניאל - משרד עורכי דין

עורך דין רונן אבניאל הינו עורך דין ותיק ומנוסה אשר עומד בראש משרד עצמאי החל משנת 1999. עו"ד רונן אבנ
למידע נוסף

053-9367359 חיוג
הודעה

פורום זה ייתן מענה על הסוגיות בנושא ביטוח לאומי כגון: קצבאות ביטוח לאומי, קצבת נכות כללית , קצבה לשירותים מיוחדים, קצבת ניידות , הלוואה עומדת ( פטור ממכס ) , גמלת ילד נכה , נפגעי עבודה , דמי פגיעה , קצבת נכות מעבודה, מענק חד פעמי , פטור מס הכנסה, קצבה מיוחדת , שיקום , פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות , תוספת תלויים , נפגעי פעולות איבה , נפגעי תאונות , סיעוד , פיצוי לנפגעי גזזת , פיצוי לנפגעי פוליו , ועדות רפואיות , ועדות ערר - על כך ועוד בפורום זה.