ניהול הבניין ע"י עו"ד - פורום מקרקעין

שאלה חדשה
  • אדווה

    נשלח ע"יאדווה 17:31, 29 ביולי 2012

    שלום רב בבניין שאני מתגוררת בו וועד הבית עייף מתפקידו, ויש ויכוח בין השכנים סביב נושא זה. הוחלט כי ימונה עו"ד מטעם המפקח על המקרקעין אשר ינהל את הבניין. שאלתי מה השכ"ט המינמלי או הנהוג בעניין זה? תודה לכם!

    השב
  • 18:16, 31 ביולי 2012

    שלום רב. במקרה שאין אפשרות למנות נציגות מבין בעלי הדירות ניתן לעתור למפקח/ת ובמקרה זה רשאי המפקח למנות נציגות לפי שיקול דעתו ובמקרה זה לקבוע לנציגות זו את השכר שישולם לה על ידי בעלי הדירות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד יגאל מירון

מנהל הפורום: עו"ד יגאל מירון

עו"ד המתמחה בדיני מקרקעין, בעל נסיון רב בעסקאות (מכר, שכירות, דירות, נכסים מסחריים), נושאי רישום (רי
למידע נוסף

053-9374068 חיוג
הודעה

רכישת או מכירת נכס - בית פרטי או בית משותף, טומנת בחובה בדיקות והרבה שאלות. זכרון דברים, משכנתא, נסח טאבו, מס שבח, מיסוי מקרקעין, הערת אזהרה, בטחונות, יפוי כח בלתי חוזר ובדיקות בעירייה הינן רק חלק מהן.  הפורום יעסוק גם בנושאי תכנון ובניה, היתרים ותכניות בנייה, התנגדויות, טיפול בהפקעות ונושאים נוספים.
התשובות בפורום הנ"ל אינן מהוות ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ כאמור ו/או חוות דעת. על מנת לתת מענה יסודי ומעמיק יש לבחון כל מקרה לגופו לאחר ברור כל העובדות לאשורן.