תשלום לוועד - פורום מקרקעין

שאלה חדשה
  • אמיר

    נשלח ע"יאמיר 09:02, 25 בדצמבר 2013

    היי מאיר. בתקנון המוסכם כתוב "ההוצאות הדרושות להחזקתו התקינה וניהולו של הרכוש המשותף ולהבטחת השרותים המחויבים על פי דין או המקובלים על פי נוהג,יחולו וישולמו על ידי כל בעלי הדירות ,בחלקים כחלקיהם ברכוש המשותף". האם הכוונה שכל ההוצאות יחולקו לפי החלק של הדירות ברכוש המשותף, או רק ההוצאות השוטפות?. תודה.

    השב
  • 19:29, 26 בדצמבר 2013

    אמיר שלום, באופן עקרוני, ההשתתפות בהוצאות בית משותף, מחושבות באופן יחסי לשטח רצפתו של בעל דירה. ככל שהשטח גדול יותר כך, גם השתתפותו בהוצאות הדרושות "להחזקתו התקינה" של הרכוש המשותף גדולה יותר. הכוונה ב"החזקה תקינה" היא: כי על בעלי הדירות לשמור על מצבו של הרכוש המשותף כפי שהיה בזמן גמר הבניה, כולל שיפורים שבוצעו לאחר מכן וכו'.
    בברכה,

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד יגאל מירון

מנהל הפורום: עו"ד יגאל מירון

עו"ד המתמחה בדיני מקרקעין, בעל נסיון רב בעסקאות (מכר, שכירות, דירות, נכסים מסחריים), נושאי רישום (רי
למידע נוסף

053-9374068 חיוג
הודעה

רכישת או מכירת נכס - בית פרטי או בית משותף, טומנת בחובה בדיקות והרבה שאלות. זכרון דברים, משכנתא, נסח טאבו, מס שבח, מיסוי מקרקעין, הערת אזהרה, בטחונות, יפוי כח בלתי חוזר ובדיקות בעירייה הינן רק חלק מהן.  הפורום יעסוק גם בנושאי תכנון ובניה, היתרים ותכניות בנייה, התנגדויות, טיפול בהפקעות ונושאים נוספים.
התשובות בפורום הנ"ל אינן מהוות ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ כאמור ו/או חוות דעת. על מנת לתת מענה יסודי ומעמיק יש לבחון כל מקרה לגופו לאחר ברור כל העובדות לאשורן.