לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דנה

אחרי סיום קורס קידום אתרים

סיימתי עכשיו קורס של קידום אתרים ולמרות שאין לי ניסיון בתחום אני רוצה להיות עצמאית. ככה מרוויחים יותר כסף. אני וחברה שהיכרתי בלימודים נהיה שותפות. בהתחלה נעבוד בבית שלה. כרגע אנחנו מחפשות לקוחות שיתנו לנו הזדמנות. למה עלינו לדאוג כדי שיקחו אותנו ברצינות?

עו"ד גיא הרשקוביץ - מנהל הפורום

דנה ערב טוב - מועדים לשמחה! ראשית, מומלץ להסדיר את היחסים העסקיים -משפטיים ביניכן באמצעות הסכם שותפות. לעניין זה חשיבות עליונה גם (אך לא רק) ביחס לשאלתך , מה עליכן לעשות כדי שיקחו אתכן ברצינות? - עליכן להשקיע זמן וכסף. הגדרת ההשקעה הכספית תהווה בסיס לתוכנית העסק שגם היא חיונית בפני עצמה - במסגרתה יוחלט כיצד לשווק, בכמה כסף ומתי. עניין נוסף - אני ממליץ להציע מעומדות לקבוצת עסקים שמקדמים ההאחד את השני באמצעות יצירת קשרים עסקיים והפניות עסקיות. במידה ומעניין אותך - את מוזמנת לרשום לי. בהצלחה וחג שמח!!!

קידום אתרים

בשלב הראשון עליכן לבסס את מעמדכן בתחום על ידיי כתיבת מאמרים איכותיים והפצתן, מכיוון שאתן חדשות בתחום הייתי ממליץ לכן להקים אתר או בלוג עצמאי ולקדם אותו על פי מה שלמדתן, כך תוכלו לרכוש ניסיון וגם לעשות את כל הטעויות בקידום אתרים על האתר שלכן ולא על אתרים של לקוחות. קידום אתרים הוא אורגני הוא השקעה לטווח ארוך וכך גם צבירת הניסיון והמוניטין בתחום. השאלה הראשונה שתקבלו מלקוחות היא איזה אתרים קימתן והיכן הם ממוקמים היום, מכיוון שאין לכן את זה כרגע כדאי מאד להקים אתר בתחום מסויים בנוסף ולהתחיל לקדם אותו על מנת שיהיה מה להראות ללקוחות.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ייעוץ וליווי לחברות ושותפויות, הקמת חברות ועסקים