לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ירדנה

מעקב אחרי טלפון סלולרי שלי

שלום, אני חושדת שבעלי עוקב אחרי הטלפון הסלולרי שלי. האם אם אעביר את הסים שלי לטלפון אחר הוא ידע על כך ? האם גם אז יוכל להמשיך ולעקוב ? אני לא רוצה לגלות לו שאני חושדת בו וכן לא רוצה להוציא סכום כסף רב על בדיקה של הטלפון. תודה רבה

אלירן חפץ

ירדנה שלום רב לשאלתך אם תעבירי את הסים לטלפון יש אפשרות טכנולוגית לדעת זאת. אם יוכל להמשיך לעקוב אחרייך זה כבר סיפור אחר....השאלה מה הותקן אצלך בטלפון. בדיקת המכשיר לא בהכרח יקרה ...תלוי בדגם ובסוג המכשיר, ובסוג הבדיקה המתבצעת.

גבריאל

ירדנה התשובה היא בהחלט כן, אחד מהדברים שתוכנות ריגול יודעות לעשות זה לדווח על החלפת סים במכשיר הטלפון. ודרך אגב לא זו בלבד שתוכנות ריגול יודעות לעשות זאת, אלא שגם באנדרואיד עצמו ניתן להיכנס להגדרות ולהגדיר קבלת הודעות סמס בכל פעם שהסים משתנה. זה אחד מהאפשרויות שנוספו לסמסונג למשל כדי למנוע גניבת מכשיר הטלפון כך שאם הגנב החליף את הסים במכשיר, בעל המכשיר יוכל לקבל הודעה מיידית לטלפון אחר שאותו הוא הגדיר. לגבי שאלתך השניה האם המכשיר ימשיך לעקוב אחרייך, התשובה היא כן, תוכנות הריגול יושבות ברמת המכשיר ולא בתוך הסים כך שגם החלפת סים לא תעזור במקרה כזה. לא זו בלבד אלא שישנן תוכנות ריגול לאייפון למשל שיודעות גם לשבת מחוץ למכשיר הטלפון על גבי גיבוי הענן ולהוציא את המידע משם. אם את רוצה לקרוא מידע נוסף את מוזמנת לבקר באתר האינטרנט שלנו עולם הסייבר cyberworld או בדף הפייסבוק שלנו.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חקירות פרטיות