ביטוח להדרכת מטיילים - פורום ביטוח ותביעות רכוש

שאלה חדשה
  • ארז

    נשלח ע"יארז 16:31, 2 ביוני 2012

    שלום רב, לא מזמן הדרכתי טיול של תיירים מאירופה בשל העדרות ברגע האחרון של מדריך, נראה שיש ביקוש לעוד הדרכות. אין לי תו תקן ואני לא מורה דרך אבל יש לי היכרות עם המון מסלולי טיול, ידע נרחב, תואר שני וכו' וכו'. החשש שלי הוא ממקרים של פציעה וחס וחלילה מוות. אני מבקש טרם הגעת המטיילים ארצה שירכשו ביטוח מטיילים ושישלחו לי אישור על כך.. 1. האם זה פתרון טוב? 2. איך אבטח את עצמי למקרה שאתבע בסכום כסף ענק? אשמח לקבל הצעת מחיר לפוליסה אם חס וחלילה אתבע ע"י מטייל. תודה! שבוע טוב.

    השב
  • 18:08, 3 ביוני 2012

    ארז,
    דרישה לקיום פוליסות מטיילים היא טובה, אך לא מספיקה, בין היתר מכיוון שחברות הביטוח שמבטחות את המטיילים יכולות להגיש נגדך תביעות שיבוב, אם תהיה טענה לחבות שלך.
    אתה צריך ביטוח אחריות מקצועית ייחודי למדריכי טיולים, ולשם כך עליך לפנות לסוכן ביטוח שעוסק בכך.

    תגובה
מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

מנהל הפורום: אמיר שושני, משרד עורכי דין

עו"ד אמיר שושני הקים ומנהל משרד ובו למעלה מ-9 עורכי דין. בוגר האוניברסיטה העברית וחבר בלשכת עורכי הד
למידע נוסף

053-9367358 חיוג
הודעה

רובנו פוגשים את חברת הביטוח פעמיים. בפעם הראשונה, כשחברת הביטוח רוצה שנרכוש ממנה פוליסה, היא מחייכת אלינו, מעניקה לנו הטבות וצ'ופרים, ומפזרת הבטחות לרוב.  ממפגש זה, יוצאים רובנו שמחים וזחוחים. הצלחנו לרכוש פוליסה בתנאים מפליגים.

בפעם השניה, כשמגיעה העת לתשלום על פי הפוליסה, בין אם נגנבה לנו המכונית, נשרף לנו הבית, חלינו במחלה קשה או נפצענו, או אז מתגלה לנו חברת ביטוח אחרת לגמרי. הרבה פחות חייכנית, הרבה פחות נדיבה, ובעיקר – קטנונית. כזו שמוצאת אותיות קטנות לרוב, שמטרתן אחת – להוכיח לנו שבעצם רכשנו את הפוליסה הלא מתאימה, וכי האירוע שבגללו אנו מבקשים לקבל את הפיצוי, נופל בדיוק בתוך החריג שלא מחייב אותה לשלם.
בנקודת זמן זו, עוד לפני שנפנה לקבלת ייעוץ משפטי שיעלה לנו הרבה כסף, אנו צריכים עצה טובה שתכוון אותנו, ותיתן לנו כלים להתמודד עם חברת הביטוח, ותבהיר לה שגם אנחנו יודעים לקרוא את האותיות הקטנות, ובעיקר – להראות לה שאנו מכירים גם את החריגים לאותיות הקטנות, שמשום מה תמיד, אבל תמיד, פועלות רק נגדנו. אתם מוזמנים להיכנס לפורום זה, להתייעץ, לשאול, להביע עמדות, להשיב לשאלות של אחרים, להתווכח, לתקן שגיאות של אחרים וללמוד משגיאות שלנו, וביחד נמצה את זכויותינו מול הגוף הענק הזה, במידה הולמת והוגנת.