אחריות תיקון של טכנאי מקררים - פורום ביטוח ותביעות רכוש

שאלה חדשה
  • מיכאל

    נשלח ע"ימיכאל 13:04, 5 באוקטובר 2012

    שלום, היה אצלי טכנאי מקררים שתיקן את המקרר על ידי החלפת חלק כלשהו. יום לאחר התיקון בעקבות ההחלפה חלקים במקרר התחילו להשרף. האם הטכנאי אחראי לאיכות התיקון שלו? תודה, מיכאל.

    השב
  • 20:44, 16 באוקטובר 2012

    מיכאל,
    כל בעל מקצוע אחראי לתוצאות עבודתו. כמובן שיש לבדוק אם אכן החלקים נשרפים כתוצאה מהחלפת החלק. פנה אל הטכנאי, וראה מה תגובתו.

    תגובה
  • 11:16, 9 במרץ 2013

    ממליץ על חברת השירות SSI פתרונות אינטרנט הרץ בגוגל.
    http://www.197.co.il/

    תגובה
מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

מנהל הפורום: אמיר שושני, משרד עורכי דין

עו"ד אמיר שושני הקים ומנהל משרד ובו למעלה מ-9 עורכי דין. בוגר האוניברסיטה העברית וחבר בלשכת עורכי הד
למידע נוסף

053-9367358 חיוג
הודעה

רובנו פוגשים את חברת הביטוח פעמיים. בפעם הראשונה, כשחברת הביטוח רוצה שנרכוש ממנה פוליסה, היא מחייכת אלינו, מעניקה לנו הטבות וצ'ופרים, ומפזרת הבטחות לרוב.  ממפגש זה, יוצאים רובנו שמחים וזחוחים. הצלחנו לרכוש פוליסה בתנאים מפליגים.

בפעם השניה, כשמגיעה העת לתשלום על פי הפוליסה, בין אם נגנבה לנו המכונית, נשרף לנו הבית, חלינו במחלה קשה או נפצענו, או אז מתגלה לנו חברת ביטוח אחרת לגמרי. הרבה פחות חייכנית, הרבה פחות נדיבה, ובעיקר – קטנונית. כזו שמוצאת אותיות קטנות לרוב, שמטרתן אחת – להוכיח לנו שבעצם רכשנו את הפוליסה הלא מתאימה, וכי האירוע שבגללו אנו מבקשים לקבל את הפיצוי, נופל בדיוק בתוך החריג שלא מחייב אותה לשלם.
בנקודת זמן זו, עוד לפני שנפנה לקבלת ייעוץ משפטי שיעלה לנו הרבה כסף, אנו צריכים עצה טובה שתכוון אותנו, ותיתן לנו כלים להתמודד עם חברת הביטוח, ותבהיר לה שגם אנחנו יודעים לקרוא את האותיות הקטנות, ובעיקר – להראות לה שאנו מכירים גם את החריגים לאותיות הקטנות, שמשום מה תמיד, אבל תמיד, פועלות רק נגדנו. אתם מוזמנים להיכנס לפורום זה, להתייעץ, לשאול, להביע עמדות, להשיב לשאלות של אחרים, להתווכח, לתקן שגיאות של אחרים וללמוד משגיאות שלנו, וביחד נמצה את זכויותינו מול הגוף הענק הזה, במידה הולמת והוגנת.