תביעת פוליסת נסיעות לחו"ל - מימון הנסיעה - פורום ביטוח ותביעות רכוש

שאלה חדשה
  • רמי

    נשלח ע"ירמי 23:59, 28 בדצמבר 2013

    מר שושני,שלום רב! ושוב תודה גדולה לך על יעוץ!!! בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שרכשתי (לי ולאישתי) כתוב שגבולות ההסכם בגין ביטול הנסיעה הן 5000$ לכל אדם מבוטח לכל נסיעה. אני זה שרכשתי בכרטיס אשראי אישי שלי את הכל: - פוליסת ביטוח לי ולאישתי (ואני גם מופיע כמבוטח ראשי), - כרטיסי טיסה לי ולאשתי - חדר במלון בחו"ל הנסיעה התבטלה עקב המחלה של שנינו לפני הטיסה. הגשתי את כל המסמכים הדרושים לחברת הביטוח לצורך החזר ההוצאות שהיו לי עקב הנסיעה המתוכננת, על סך 8500 ש"ח. השאלה היא: האם אני זכאי להחזר של מלוא הסכום שהוצאתי מכיסי (8500 ש"ח, שזה ~2380$) אם הפוליסה אומרת שגבול הכיסוי של הפוליסה עקב ביטול נסיעה הוא 5000$? או שלמרות שאני זה ששילם על הכל, חברת הביטוח רשאית לחלק את הסכום לחצי, ביני לבין אשתי ולהחזיר לי רק חצי? יש לי הוכחות שתשלום עבור הכרטיסי טיסה, מלון, וביטוח בוצעו בכרטי אשראי על שמי. אני מודה לך על תשובתך מראש!

    השב
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    06:35, 29 בדצמבר 2013

    לפי מה שאתה כותב, אתה שילמת מכיסך על הנסיעה של שניכם. ועל המלון של שניכם. התשובה איפוא ברורה. הם צריכים לשלם הכל

    תגובה
  • 16:26, 29 בדצמבר 2013

    מר שושני, שלום רב!

    אני מאוד מודה לך על תגובתך ואני מאחל לך בריאות וכל טוב!

    המשך יום נעים!
    בכבוד רב,
    רמי

    תגובה
מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

מנהל הפורום: אמיר שושני, משרד עורכי דין

עו"ד אמיר שושני הקים ומנהל משרד ובו למעלה מ-9 עורכי דין. בוגר האוניברסיטה העברית וחבר בלשכת עורכי הד
למידע נוסף

053-9367358 חיוג
הודעה

רובנו פוגשים את חברת הביטוח פעמיים. בפעם הראשונה, כשחברת הביטוח רוצה שנרכוש ממנה פוליסה, היא מחייכת אלינו, מעניקה לנו הטבות וצ'ופרים, ומפזרת הבטחות לרוב.  ממפגש זה, יוצאים רובנו שמחים וזחוחים. הצלחנו לרכוש פוליסה בתנאים מפליגים.

בפעם השניה, כשמגיעה העת לתשלום על פי הפוליסה, בין אם נגנבה לנו המכונית, נשרף לנו הבית, חלינו במחלה קשה או נפצענו, או אז מתגלה לנו חברת ביטוח אחרת לגמרי. הרבה פחות חייכנית, הרבה פחות נדיבה, ובעיקר – קטנונית. כזו שמוצאת אותיות קטנות לרוב, שמטרתן אחת – להוכיח לנו שבעצם רכשנו את הפוליסה הלא מתאימה, וכי האירוע שבגללו אנו מבקשים לקבל את הפיצוי, נופל בדיוק בתוך החריג שלא מחייב אותה לשלם.
בנקודת זמן זו, עוד לפני שנפנה לקבלת ייעוץ משפטי שיעלה לנו הרבה כסף, אנו צריכים עצה טובה שתכוון אותנו, ותיתן לנו כלים להתמודד עם חברת הביטוח, ותבהיר לה שגם אנחנו יודעים לקרוא את האותיות הקטנות, ובעיקר – להראות לה שאנו מכירים גם את החריגים לאותיות הקטנות, שמשום מה תמיד, אבל תמיד, פועלות רק נגדנו. אתם מוזמנים להיכנס לפורום זה, להתייעץ, לשאול, להביע עמדות, להשיב לשאלות של אחרים, להתווכח, לתקן שגיאות של אחרים וללמוד משגיאות שלנו, וביחד נמצה את זכויותינו מול הגוף הענק הזה, במידה הולמת והוגנת.