זהות נהגים - פורום ביטוח ותביעות רכוש

שאלה חדשה
  • ליטל

    נשלח ע"יליטל 23:34, 10 בפברואר 2014

    תאונת רכב רכוש דפיקה מאחור נזק משותף 45000 שח. ללא נפגעים ומשטרה. האם חברת הביטוח תחקור ותאמת ברגיל את זהות הנהגים בפועל ,כאשר דיווחם זהה? מה מקובל?

    השב
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    08:30, 11 בפברואר 2014

    היי ליטל.
    זה תלוי בכל כך הרבה גורמים, כמו: מה שווי הרכב שניזוק, האם הנזק הפך אותו לאובדן מוחלט "טוטל לוס" , האם יש להם סיבה לחשוד שמי שנהג ברכב לא היה מבוטח, האם הם מינו חוקר, מה המוטיבציה של החוקר, האם עוררת חשד בליבם, ואפילו - כמה מוטיבציה יש לפקיד התביעות, ומי סוכן הביטוח.
    הבנת ?
    אי אפשר לענות על זה...

    תגובה
  • 09:30, 11 בפברואר 2014

    תודה, מתי בהכללה מקובל למנות חוקר.?
    רק חוקר יתשאל?
    פקיד תביעות לא יתשאל?
    איפה כתוב שחייבים לענות לשאלות לחוקר?

    תגובה
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    10:14, 11 בפברואר 2014

    זה לפי שיקול הדעת שלהם.
    גם פקיד התביעות יכול לשאול שאלות.
    השיחות שלהם מוקלטות
    את לא חייבת לענות אבל הם יכולים לדחות את התביעה בגלל אי שיתוף פעולה.

    תגובה
  • 10:25, 11 בפברואר 2014

    מתי הם מפעילים את זכותם, אם בכלל,לפוליגרף

    תגובה
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    20:18, 11 בפברואר 2014

    ליטל שלום,
    הם ינסו להפעיל את זכותם לפוליגרף, ואת תנצלי את זכותך לסרב לפוליגרף. אין שום חובה להסכים למכשיר הזה שלא הוכר כמכשיר אמין עד היום.
    סירוב לפוליגרף אינו עילה לדחיית תביעה.

    תגובה
מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

מנהל הפורום: אמיר שושני, משרד עורכי דין

עו"ד אמיר שושני הקים ומנהל משרד ובו למעלה מ-9 עורכי דין. בוגר האוניברסיטה העברית וחבר בלשכת עורכי הד
למידע נוסף

053-9367358 חיוג
הודעה

רובנו פוגשים את חברת הביטוח פעמיים. בפעם הראשונה, כשחברת הביטוח רוצה שנרכוש ממנה פוליסה, היא מחייכת אלינו, מעניקה לנו הטבות וצ'ופרים, ומפזרת הבטחות לרוב.  ממפגש זה, יוצאים רובנו שמחים וזחוחים. הצלחנו לרכוש פוליסה בתנאים מפליגים.

בפעם השניה, כשמגיעה העת לתשלום על פי הפוליסה, בין אם נגנבה לנו המכונית, נשרף לנו הבית, חלינו במחלה קשה או נפצענו, או אז מתגלה לנו חברת ביטוח אחרת לגמרי. הרבה פחות חייכנית, הרבה פחות נדיבה, ובעיקר – קטנונית. כזו שמוצאת אותיות קטנות לרוב, שמטרתן אחת – להוכיח לנו שבעצם רכשנו את הפוליסה הלא מתאימה, וכי האירוע שבגללו אנו מבקשים לקבל את הפיצוי, נופל בדיוק בתוך החריג שלא מחייב אותה לשלם.
בנקודת זמן זו, עוד לפני שנפנה לקבלת ייעוץ משפטי שיעלה לנו הרבה כסף, אנו צריכים עצה טובה שתכוון אותנו, ותיתן לנו כלים להתמודד עם חברת הביטוח, ותבהיר לה שגם אנחנו יודעים לקרוא את האותיות הקטנות, ובעיקר – להראות לה שאנו מכירים גם את החריגים לאותיות הקטנות, שמשום מה תמיד, אבל תמיד, פועלות רק נגדנו. אתם מוזמנים להיכנס לפורום זה, להתייעץ, לשאול, להביע עמדות, להשיב לשאלות של אחרים, להתווכח, לתקן שגיאות של אחרים וללמוד משגיאות שלנו, וביחד נמצה את זכויותינו מול הגוף הענק הזה, במידה הולמת והוגנת.