לדעתי מתאים להגדרה תביעות רכוש - פורום ביטוח ותביעות רכוש

שאלה חדשה
  • רחלה

    נשלח ע"ירחלה 09:41, 15 בפברואר 2016

    אני י מעוניינת לתבוע חברה למכירת קרמיקה, על כך שמכרו לי ריצוף חוץ לצורך ריצוף פנים. כלומר רכשתי את הקרמיקה הנ"ל בהמלצת המעצבת שלהם, לאחר שביקרה בביתי וראתה את המקום שאליו הקרמיקה מיועדת. עכשיו לאחר עבודת השיפוצים נודע לי כי האריחים מחורצים ובלתי ניתנים לשטיפה כפי ששוטפים בית ("ספונג'ה). האם הצדק עימי?

    השב
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    05:27, 16 בפברואר 2016

    זה לא שייך לפורום הזה

    תגובה
  • 07:19, 16 בפברואר 2016

    תגובה
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    20:56, 17 בפברואר 2016

    טוב, נו, גם אני לא מצאתי, אז הנה התשובה: את צריכה לפנות למהנדס שעוסק בליקויי בניה, כזה שנותן חוות דעת לבית משפט על ליקויי בניה. הוא יבדוק את ההתאמה של הרצפות שקיבלת לתקן הישראלי. יש דבר כזה. במרצפות הוא אפילו תקן מחייב, לא רק תקן מומלץ. יש תקן למרצפות פנים ויש תקן למרצפות חוץ. אם תראי שהמרצפות אינן מתאימות לתקן למרצפות פנים - יש לך עילת תביעה. אם זה מתאים, העילה שלך תהיה בנויה על כך שהמעצבת שלהם לא נתנה לך את מה שביקשת אבל זה יהיה מאוד קשה להוכיח, כי את בוודאי ראית את המרצפות שהיא הציעה לך. אולי לא הבנת מה המשמעות של החריצים, אבל היא תגיד שזה מה שרצית וזה מה שקיבלת. בקיצור -בעיה...

    תגובה
מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

מנהל הפורום: אמיר שושני, משרד עורכי דין

עו"ד אמיר שושני הקים ומנהל משרד ובו למעלה מ-9 עורכי דין. בוגר האוניברסיטה העברית וחבר בלשכת עורכי הד
למידע נוסף

053-9367358 חיוג
הודעה

רובנו פוגשים את חברת הביטוח פעמיים. בפעם הראשונה, כשחברת הביטוח רוצה שנרכוש ממנה פוליסה, היא מחייכת אלינו, מעניקה לנו הטבות וצ'ופרים, ומפזרת הבטחות לרוב.  ממפגש זה, יוצאים רובנו שמחים וזחוחים. הצלחנו לרכוש פוליסה בתנאים מפליגים.

בפעם השניה, כשמגיעה העת לתשלום על פי הפוליסה, בין אם נגנבה לנו המכונית, נשרף לנו הבית, חלינו במחלה קשה או נפצענו, או אז מתגלה לנו חברת ביטוח אחרת לגמרי. הרבה פחות חייכנית, הרבה פחות נדיבה, ובעיקר – קטנונית. כזו שמוצאת אותיות קטנות לרוב, שמטרתן אחת – להוכיח לנו שבעצם רכשנו את הפוליסה הלא מתאימה, וכי האירוע שבגללו אנו מבקשים לקבל את הפיצוי, נופל בדיוק בתוך החריג שלא מחייב אותה לשלם.
בנקודת זמן זו, עוד לפני שנפנה לקבלת ייעוץ משפטי שיעלה לנו הרבה כסף, אנו צריכים עצה טובה שתכוון אותנו, ותיתן לנו כלים להתמודד עם חברת הביטוח, ותבהיר לה שגם אנחנו יודעים לקרוא את האותיות הקטנות, ובעיקר – להראות לה שאנו מכירים גם את החריגים לאותיות הקטנות, שמשום מה תמיד, אבל תמיד, פועלות רק נגדנו. אתם מוזמנים להיכנס לפורום זה, להתייעץ, לשאול, להביע עמדות, להשיב לשאלות של אחרים, להתווכח, לתקן שגיאות של אחרים וללמוד משגיאות שלנו, וביחד נמצה את זכויותינו מול הגוף הענק הזה, במידה הולמת והוגנת.