לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מ

ביקשנו לבטל את הביטוח אך הוא לא בוטל

שלום, לפני כשלושה חודשים ביקשנו מסוכן הביטוח שלנו במייל לבטל את הביטוח. החודש התברר שהביטול לא נעשה, וחוייבנו על הביטוחים ללא שהיינו מעוניינים בהם בפועל. בתחילת החודש ביקשנו מסוכן הביטוח לבצע את הביטולים הנדרשים ולזכות אותנו בגין החודשים שבהם חייבו אותנו שלא לצורך, למרות בקשות חוזרות ונשנות ממנו הדבר לא בוצע. הוא טוען שמדובר בחברת הביטוח אך זו לא מוכנה לדבר איתנו אלא רק עם סוכן. מה ניתן לעשות מבחינה משפטית ע"מ לטפל בנושא?

איילת קדם

הזוי. בעלי עשה ביטוח תאונות. נתן פרטי הוראת קבע והוראת הקבע לא כובדה. זה היה לפני מספר שנים. כעבור זמן בקש הסוכן כרטיס אשראי. בעלי אמר שאין לו ובקש מהסוכן פגישה כדי לבטל. הסוכן לא הגיע, לא ענה לטלפונים והתאייד. אחר כך, לפני מספר חודשים התקבל מכתב מהסוכן שיש לשלם 1500 שקל. נאמר לבעלי טלפונית שזה יבוטל. היום הגיע טלפון מעורך דין החברה בדרישה לתשלום לפני הוצאה לפועל. כאמור, לא בוצע ולו תשלום אחד והסוכנים פשוט התאיידו. על פניו, לא תקין. מאוד. מה עושים? איילת.

אמיר שושני

המקרה שאתם מתארים מוכר ואפילו נפוץ. תצטרכו לתבוע את חברת הביטוח. הייתי הולך עם זה לבית המשפט לתביעות קטנות, כי כנראה מדובר בסכום לא מספיק גבוה בשביל לקחת עו"ד.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ביטוח ותביעות רכוש