לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יובל

ביטול טיסה מצד החברה

לפני מספר ימים הזמנתי כרטיסים לפריז במחיר נמוך יחיסית לעוד שלושה שבועות . קיבלתי אישור מסוכנות הנסיעות שהטיסה מאושר ואני צפוי לקבל בימים הקרובים למייל את כרטיסי הטיסה אתמול התקשרו אלי להודיעה שהטיסה בוטלה ואין מה לעשות האם החברה מחוייבת לסדר לי טיסה שוות ערך ( ישירה כמו שהזמנתי שעות פחות או יותר תואמות ) החברה הודיעה שלושה שבועות מראש אך היום להזמין טיסה חדש עולה הרבה יותר לעזרתכם תודה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום שירותי עזר משפטיים