לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גלית קלר

שכר טרחה מקובל בתביעה על אבדן כושר עבודה

שלום, לאחרונה הייתי בפגישת יעוץ עם עורך דין בנושא להפסקת עבודה ותביעה בנושא אבדן כושר עבודה. אני סובלת ממחלה כרונית ועדיין עובדת אך מתקשה לעבוד ולוקחת הרבה ימי מחלה. עורך הדין אמר שילווה אותי לאורך התהליך כולל פניה לרופא תעסוקתי, יחסי עם המעסיק ותביעה מול חברת הביטוח. שכר הטרחה לדבריו יהיה 15% מכל קצבה שאקבל, למשל גם אם יקרה המקרה האופטימלי שיאשרו לי קצבה ללא כל התניה עד גיל הפנסיה - הוא יקבל כל השנים האלו 15% מהקצבה. לטענתו בדרך כלל חברת הביטוח לא מאשרת קצבה לתמיד בלי לבקש בדיקה חוזרת אחרי זמן כלשהוא והוא יצטרך להמשיך ללוות אותי - כך שזה כולל את המשך ההתעסקות שלו עם הנושא. איך שהוא זה נשמע לי כמו חתונה קתולית. וגם לא כולל תרחישים כמו לדוגמא שיאשרו לי לתקופה קצרה ואני אבחר לעבור עורך דין. אני רוצה לשכור את שירותיו שכן הוא מתמחה בבעיה ממנה אני סובלת וגם התרשמתי לטובה ממנו אבל רציתי לוודא שמה שהוא מבקש - מקובל - ולשאול האם יש היבטים שכדאי לי לדרוש שיתייחס אליו בהסכם שכר טרחה שאבקש ממנו להכין תודה, גלית

עו"ד אור גל-און

שלום רב, המדובר בסוגייה המחייבת ייעוץ סדור אצל עו"ד המתמחה בתחום זה. אין מדובר בנושא שניתן ליתן לו מענה במסגרת מצומצמת זו.

גלית קלר

תודה על התשובה אבל לא ממש הבנתי. שאלתי היא האם כוונתך לעורך דין המתמחה בתחום של אבדן כושר עבודה? מה המשמעות? האם כדאי לי לקבל יעוץ שעתי מעו"ד נוסף לגבי הסכם שכר טרחה עם עורך דין אחר שיטפל בנושא?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום שכר טרחה - יחסי עורך דין - לקוח