תביעת חנות בחו"ל שמכרה מכשיר פגום - פורום משפט בינלאומי

שאלה חדשה
  • סיון

    נשלח ע"יסיון 13:13, 11 בינואר 2014

    שלום! לפני כמה חודשים רכשתי מכשיר {מקרר קטן} מארה"ב. המכשיר כנראה היה פגום, הודעתי לחברה והיא בהתחלה הציעה לשלוח לי חדש. כשאמרתי שאני מוכנה לכך בתנאי שאני לא אשלם את עלות המשלוח, החברה פשוט התחילה לסנן אותי, לא משנה כמה כתבתי להם, כבר לא הגיבו לכלום. מה אפשר לעשות במצב כזה? {המכשיר עלה 90$ ובטוח יש עליו אחריות}

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד יואב סלומון

    יואב סלומון,מנהל הפורום

    13:44, 11 בינואר 2014

    סיון, שלום רב,
    במקרה כמו שלך, שבו שווי העניין הוא 90 דולר, הפתרון אינו במערכת המשפט, משום שעלויות הטיפול יהיו גבוהות יותר משווי העניין.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד יואב סלומון

מנהל הפורום: עו"ד יואב סלומון

עו"ד יואב סלומון, מנהל את משרד אבניאל, סלומון ושות', עורך דין משנת 1979, בעל ניסיון רב והתמחות במשפט
למידע נוסף

053-9374435 חיוג
הודעה

משקיע בחו"ל? מבצע עסקה בינלאומית? רוצה להרחיב את הפעילות למדינות אחרות? תובע בחו"ל? קיבלת ירושה בחו"ל? לא יודע איך להבטיח את זכויותיך? זה הפורום בשבילך