תאונת עבודה - דרישת אישורים ממעסיק - פורום תאונות עבודה

שאלה חדשה
  • תמיר

    נשלח ע"יתמיר 17:06, 29 בספטמבר 2014

    שלום שמי תמיר ועברתי תאונת עבודה לפני כ-4 חודשים מאז פניתי לביטוח לאומי לתביעת הכרה בתאונת העבודה ותביעה לנכות זמנית, בכדי טפל בנושא שלי ביטוח לאומי ביקשו טפסים ואישורים - חלקם מהמעסיק שלי. המעסיק שלי אינו שולח את הטפסים החסרים ומאז קיבלתי מכתב מביטוח לאומי שהתביעה שלי נדחתה בגלל שהיו חסרים טפסים של אישור מעביד על תאונת העבודה. מה אפשר לעשות עם המעסיק? אין דרך להכריח אותם לתת לי את הטפסים האלה??

    השב
  • 12:25, 1 באוקטובר 2014

    תמיר שלום רב,

    באפשרותך להגיש תביעה כנגד המעביד ולחייבו לחתום על המסמכים.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד ונוטריון דותן לינדנברג

מנהל הפורום: עו"ד ונוטריון דותן לינדנברג

עורך דין, נוטריון ומגשר מוסמך, בעל משרד עורכי דין העוסק בדיני נזיקין ובתביעות ייצוגיות. עו"ד לינדנבר
למידע נוסף

053-9374953 חיוג
הודעה

נפגעתם בתאונת עבודה תוך כדי עבודה? ומה לגבי תאונה בדרך לעבודה או מהעבודה הביתה? את מי תובעים? מתי את הביטוח הלאומי ומתי את חברות הביטוח? מה לגבי אחוזי הנכות? כיצד ניגשים לועדה רפואית?  סוגיות אלו ואחרות בפורום זה.

המדריך להתמודדות עם תאונת עבודה