לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
חנה

ביטוח לאומי/ אובדן כושר עבודה.

1. נכה 100% נכות רפואית+שר"ם + ניידות- למעלה מ11 שנים בשל מחלה. 2. מוכרת בביטוח לאומי ומקבלת קצבאות. 3. מקבלת גם קצבת אובדן כושר מעבודה - ביטוח פרטי משנת 88. 4. נכון לימים אילו קיבלתי מידע מביטוח לאומי כי הם מקזזים לי מסך סכום הקיצבאות בגלל שיש לי הכנסה נוספת מאובדן כושר עבודה. 5. הייתכן ?

עו"ד רונן מורנו

חנה שלום, כפי שכבר הבהרתי, אני מציע לפנות לייעוץ אישי ולא בפורום. בהצלחה!

עו"ד רונן מורנו

חנה שלום, בפנייתך חסרים נתונים. לדוגמא, על מה הקיזוז? האם קיזזו תוספת ילדים/בן זוג? מה סכום הקיזוז? בכל מקרה, אני מציע שתפני לייעוץ אישי וככל שתבחרי בכך אל תהססי ליצור עימי קשר טלפוני. בהצלחה!

חנה

שלום רב, נכה ומוכרת בביטוח לאומי עקב שיתוק ומחלה למעלה מ-11 שנים. 1. סך הקצבאות - .-10,804 ש"ח = נכות 100% + 50% ניידות + שר"ם 150% - כולל תוספת שבן הזוג אינו עובד. 2. קצבת אובדן כושר עבודה .- 7171 ש"ח - הסכם שנחתם עם חב' ביטוח משנת 1988 - כאשר עבדתי. 3. נכון לימים אילו, ביטוח לאומי מבקש לקזז בכל חודש .-200 ש"ח בגין הכנסה של אובדן כושר עבודה ( רטרואקטיבי למשך שנה וחצי ), ומהיום ואילך לקזז מהקצבה גם .-1,180 ש"ח בגין תוספת שבן הזוג אינו עובד. אי לכך מבקשת לדעת: האם נכונה הטענה של ביטוח לאומי כי יש לי הכנסה נוספת ולא משנה באם הפרשתי את הסכום , גם אני וגם המעביד, לפי הסכם עם חברת ביטוח שנחתם בשנת 1988 וזאת באופן פרטי ?!

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות ביטוחי חיים