מבצע מקררים סוללי אנרגיה - פורום תביעות יצוגיות

שאלה חדשה
  • טל הורינג

    נשלח ע"יטל הורינג 10:56, 11 ביוני 2012

    שלום לכולם, הזמנתי מקרר סמסונג דרך המבצע של משרד האנרגיה-להחלפת מקררים זוללי אנרגיה. ההזמנה התבצעה דרך חנות שקם אלקטריק אבל הם כביכול רק המתווך להבנתי. הובטח לנו (אך לא בכתב, בע"פ) שתוך עד שבועיים יתקשרו לתאם הובלה, ותוך עד 20 יום תתקיים האספקה. כל זה קרה ב-23.4 מאז לא שמעתי מהם עד היום. לפני שבועיים התקשרתי לחנות עצמה ותהיתי מה קורה עם הסיפור הזה, הם ציינו שהם רק המתווך וניתן לפנות לספק מיני ליין אך הם לא אחראים לכך כלל, כלומר אנחנו מדברים כרגע על שלושה חודשים ועדיין לא ברור מתי יסופק המקרר. מה אפשר לעשות? מי הכתובת שלי? האם זה משרד האנרגיה? האם החנות? האם היבואן? האם זה חוקי בכלל? האם ניתן לתבוע אותם? מיותר לציין שהחיוב המלא על הרכישה התבצע כבר בתחילת החודש שלאחרי הרכישה, כלומר מספר ימים אחריה.

    השב
  • 12:49, 13 ביוני 2012

    טל שלום,

    אני מציע שתפנה במכתב הן ליבואן, הן לחנות והן למשרד האנרגיה.

    כמו כן אמליץ לך לפנות לפורום צרכנות.

    בברכה,

    תגובה
  • 13:03, 13 בנובמבר 2012

    מה זה התשובה האנמית הזאת לשואל.חשבתי שתציע הגשת תביעה יצוגית כי זה קרה להרבה אנשים.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד עמנואל סולומונוב

מנהל הפורום: עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף
למידע נוסף

053-9378369 חיוג
הודעה

מטרתו של חוק תובענות ייצוגיות הינה מימוש זכות הגישה לבית המשפט, לרבות לסוגי אוכלוסיה המתקשים לפנות לבית המשפט כיחידים וכן אכיפת הדין והרתעה מפני הפרה של הדין כולל מתן סעד הולם לנפגעים. הפורום יעסוק בבחינת סוגיות המאפשרות הגשה של תביעה ייצוגית, בין מול תאגידים גדולים במשק, בנקים, רשויות מעסיקים ועוד. נענה על שאלות האם מתקיימת עילת תביעה והאם עילת התביעה מתאימה לתובענה ייצוגית. מעת לעת יימסר בפורום מידע על תביעות ייצוגיות המתנהלות והמשפיעות על זכויות האזרחים.