Hot מובייל - פורום תביעות יצוגיות

שאלה חדשה
  • ליאת ריבנר

    נשלח ע"יליאת ריבנר 18:17, 2 בדצמבר 2012

    שלום רב, לפני כחצי שנה, ביקשנו אני ובן זוגי, לנייד שני קווים, לחברת הוט מובייל. ביקרנו במרכז שירות הלקוחות, קיבלנו שני כרטיסי SIM, חתמנו על הסכם לקבלת שירותים ועל חבילת תקשורת, עבור תשלום בסך 89 ש"ח לחודש. נציג השירות הסביר לנו, כי אין באפשרותו, לבצע את הניוד וכי עלינו לפנות למוקד שירות לקוחות החברה, שם נקבל הסבר מפורט והניוד יבוצע. בפועל לא צלחנו במשימת השגת מוקד שירות לקוחות החברה והחלטנו לאור השירות הלקוי, שלא לנייד את הקווים. לאחר 6 חודשים, כרטיס האשראי שלנו חוייב בסך 600 ש"ח ע"י החברה. התקשרנו לברר וקיבלנו תשובה מוזרה ביותר: "לחברה היתה תקלה, בחיוב לקוחותיה ולכן הלקוחות חוייבו רטרואקטיבית, עבור 6 חודשי שירות", למותר לציין כי לא קיבלנו שום שירות, יתרה מכך כרטיסי ה- SIM שרכשנו, לא יצאו מהקופסא. החברה התרצתה והסכימה לזכות, תוך 21 ימי עסקים. אנו שלא רצינו להמשיך את העניין הסכמנו ולהפתעתנו כי רבה, גילינו בחודש העוקב, כי החברה ממשיכה לחייב את חשבוננו. גם הפעם, הסבירו כי יזכו, אך היות ויש להם תקלה במערכת הזיכויים, אל מול חברות האשראי, אנו לא נראה את הזיכוי במיידית. הנציגים הבכירים אף לא ידעו לציין, מתי לערך נראה את הזיכוי ולא הסכימו לשלוח את עיקרי השיחה במייל. רק אמרו שיצא אלינו מכתב מאת המחלקה המשפטית, שמתנצל על התקלה ומסביר שנזוכה רטרואקטיבית על כל החיובים+ריבית והצמדה. המכתב לא הגיע, חשבוניות בגים החיובים, מעולם לא הגיעו ואנו שוקלים כעת לתבוע. מה דעתכם? תודה ליאת ואסף ריבנר

    השב
  • 10:16, 4 בדצמבר 2012

    ליאת שלום,

    בהחלט יש מקום לשקול תביעה נגד הוט ואין זו התלונה הראשונה שהצטברה על שולחננו.

    לצורך בירור מעמיק יותר יש לפנות לייעוץ משפטי.


    בברכה,

    תגובה
  • 13:29, 3 ביולי 2014

    הייתי מנויה בהוט מובייל התאכזבתי מזה שגבו מכרטיס ישן שלי חוצפנים שאסור לעשות שימוש משורת הדין
    וביקשתי לנתק את השרות ולאחר שנותקתי ולקחו את המכשירים מביתי התקשרתי לשלם ושילמתי את הסכום בכרטיס אשראי
    את חובי בתאריך 1.7.14 ע"ס 1312.43 שקל
    הצוות של הוט מטרידים אותי כל יום וכל שעה ביום שהעשה שוב מנוי
    הטרדה טלפוני

    והיום התקשרה שוב והיא מציגה את עצמה מלשכה מישפטית שאני חייבת להוט שוחחתי עימה והיא איימה גם כן
    ואין לה טלפון חאתקשר אליה
    הטלפון שממנו היא התקשרה להלן 077-707-8400 האם זה שלכם כי אני עכשיו מתקשרת מהטלפון שהיא התקשרה אלי

    נא טיפולכם
    תודה רבה
    מרגלית מיראי
    055244370 ת.ז.
    058-7800059 נייד

    תגובה
  • 13:59, 15 בדצמבר 2012

    ליאת ואסף שלום,
    גם במקרה שלי הוט מובייל חייבה אותי באופן לא חוקי! דרשתי להפסיק את החיובים לא חוקיים ולקבל זיכוי מיידי, אך הם התעלמו ולא הגיבו! פניתי לחברת האשראי ודרשתי מהם לקבל באופן מייד זיכוי בטענה שלא ביצעתי את העסקה, וביטלתי הוראת קבע, ובכך מנעתי מהם המשך חייבים לא חוקיים! הגשתי כתב תביעה נגד הוט מובייל על שורה ארוכה של הפרות חוק ורשיון של משרד התקשורת!

    תגובה
  • 09:08, 16 בדצמבר 2012

    שלום,

    קשה לתת חוות דעת על סמך פרטים שהן לרוב לאקוניים. לשם בירור כל מקרה לגופו יש צורך בפנייה פרטנית הכוללת תאור עובדתי מפורט ואסמכתאות.


    בברכה,

    תגובה
  • 00:24, 24 בדצמבר 2012

    בדיוק אותו דבר קרה גם לי, התקשרתי לנייד להוט מובייל, אמרו ששליח יגיע עם הסים, לא הגיע, השירות שלהם היה מתחת לכל ביקורת והחלטנו לא לנייד, אמרנו להם שאנחנו מעוניינים לבטל את הניוד.
    הסכימו, ולאחר שעות של מריבות בטלפון הסכימו גם לזכות אותנו על ה-39 ש"ח של הסים..
    חודש לאחר מכן חוייבנו 100 ש"ח מהוט מובייל, התקשרנו והנציגה טענה בפנינו (אגב על השיחות מוקלטות): "נכון, אני באמת רואה שביקשתם לבטל את הניוד, ואכן ביטלו לכם את הניוד ואף זיכו אתכם בעלות השליח ע"ס 39 ש"ח. אבל לא ביקשתם לבטל את החבילה... ולכן חייבו אתכם 100 ש"ח וגם ימשיכו לחייב כל חודש עד שלא תבקשו לבטל את החבילה". לקח לי בערך 5 דקות להסביר לנציגה שזה לא הגיוני לבטל ניוד ולא לבטל את החבילה. אחרי הרבה צעקות הסכימו לתת לי לדבר עם "מנהל" שאישר זיכוי על כל הסכום. כמובן שביקשתי לקבל את הזיכוי באופן מיידי, אך הפלא ופלא, המנהל טען בפני שיש בעיה במערכת שעובדת עם חברות האשראי. כששאלתי איך יתכן שחייבו אותי אם יש בעיה במערכת, המנהל "הלך לבדוק" וחזר עם תשובה: "יש לנו בעיה רק במערכת הזיכויים". אני לא אפרט את רמת העצבים שהגעתי אליה באותו רגע, אך הצלחתי לקבל הבטחה שיישלח אלי מכתב שמאשר שמגיע לי זיכוי ע"ס 100 ש"ח וכאשר התקלה תטופל אני אקבל את הזיכוי באופן מיידי". זה היה לפני שלושה שבועות, עד היום לא קיבלתי את המכתב ובטח שלא זיכוי.
    אני באמת לא יודע מה לעשות ולצערי אין לי זמן לתבוע.

    תגובה
  • 19:45, 24 בדצמבר 2012

    או שתתבע אותם או שתוכל את הלב...
    אף אחד אחר לא יעזור לך!

    תגובה
  • 19:42, 24 בדצמבר 2012

    1. אי ניוד לקוחות תוך 3 שעות
    2. חיוב לקוחות מיום ההזמנה ולא מיום קבלת השירות
    איך ואיפה אפשר לעקוב אחרי תביעות אלו?
    תודה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד עמנואל סולומונוב

מנהל הפורום: עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף
למידע נוסף

053-9378369 חיוג
הודעה

מטרתו של חוק תובענות ייצוגיות הינה מימוש זכות הגישה לבית המשפט, לרבות לסוגי אוכלוסיה המתקשים לפנות לבית המשפט כיחידים וכן אכיפת הדין והרתעה מפני הפרה של הדין כולל מתן סעד הולם לנפגעים. הפורום יעסוק בבחינת סוגיות המאפשרות הגשה של תביעה ייצוגית, בין מול תאגידים גדולים במשק, בנקים, רשויות מעסיקים ועוד. נענה על שאלות האם מתקיימת עילת תביעה והאם עילת התביעה מתאימה לתובענה ייצוגית. מעת לעת יימסר בפורום מידע על תביעות ייצוגיות המתנהלות והמשפיעות על זכויות האזרחים.