שלום רבת ברצוני לשאול אם יש צורך בתביעה משפטית - פורום תביעות יצוגיות

שאלה חדשה
  • דשקוב פבל

    נשלח ע"ידשקוב פבל 18:32, 12 בדצמבר 2012

    שלום! הייתה לי שיחת טלפון ארוכה היום עם שירות הלקוחות בסלקום דרך הפלאפון ולא במרכזי שרותץ התקשרתי לברר על כך ש הובטח לי סכום מסוים על שני קווים אך לאחר חודשיים הבחנתי שמורידים ממני על כל קו את הסכום ולא על שניהם. כאשר דיברתי עם נציג הוא התחיל לטפל בי בלי לבקש את פרטיי האישיים, לאחר מכן ביקשתי שיעבירו אותי למנהלת.אחראית משמרת. לאחר שדיברתי איתה הזינה לשיחה שהייתה לפני חודשיים, אמרה שאין שון דבר בו אשמים ושלא הבטיחו כלום, למרות שלא היה כך! שאלתי אם היא הגורם האחרון בחברת סלקום אשר יכול לטפל בי כראוי? התשובה הייתה כן מוחלט! ביקשתי שתשלך בכתב את זמן השיחה ואת התאריך עם חותמת אך לא השכימה לכך ואמרה שאסור! השאלה שלי כזאת: איך אפשר לפנות או אם בכלל אפשר לפנות לגורם יותר עליון בהיררכיה, או שרק דרך בית משפט?

    השב
  • 08:43, 16 בדצמבר 2012

    שלום רב,

    אתה תמיד יכול לפנות לגורם בכיר יותר ואף להגיש תלונה דרך משרד התקשורת.

    כמ כן דלתות בית המשפט תמיד פתוחות, אמנם אתה צריך לשקול היטב האם נכון להגיש תביעה ואם כן אבאיזה סוג של הליך.

    בברכה,

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד עמנואל סולומונוב

מנהל הפורום: עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף
למידע נוסף

053-9378369 חיוג
הודעה

מטרתו של חוק תובענות ייצוגיות הינה מימוש זכות הגישה לבית המשפט, לרבות לסוגי אוכלוסיה המתקשים לפנות לבית המשפט כיחידים וכן אכיפת הדין והרתעה מפני הפרה של הדין כולל מתן סעד הולם לנפגעים. הפורום יעסוק בבחינת סוגיות המאפשרות הגשה של תביעה ייצוגית, בין מול תאגידים גדולים במשק, בנקים, רשויות מעסיקים ועוד. נענה על שאלות האם מתקיימת עילת תביעה והאם עילת התביעה מתאימה לתובענה ייצוגית. מעת לעת יימסר בפורום מידע על תביעות ייצוגיות המתנהלות והמשפיעות על זכויות האזרחים.