תביעה יצוגיית כנגד הוט בגין הטרדות טלפוניות - פורום תביעות יצוגיות

שאלה חדשה
  • קרן

    נשלח ע"יקרן 12:49, 25 בפברואר 2013

    שלום רב, האם ניתן להגיש תביעה יצוגית כנגד הוט לגבי הנושא הבא: כשמתקשרים לברר אצלם מחירים, הם מתקשרים פעמיים ביום כדי להציע לך דברים חדשים ולנסות לשכנע אותך(כרגע במשך שבוע והזרוע עוד נטויה). יש להם מספר מוקדים טלפוניים שאינם מסונכרנים זה עם זה ואם אתה אומר למוקד אחד שאינך מעוניין מוקד אחר מתקשר אלייך. אני מאוד סובלת מזה ומרגישה חסרת אונים. כל תחינותיי שיפסיקו להתקשר אליי לא עוזרים. מה אפשר לעשות כנגד זה? אם תביעה יצוגית אינה פיתרון, מי ממונה על הוט שאפשר להתלונן על כך שהם יודעים את מספר הטלפון שלי ואת שמי מבלי שהשארתי להם אותו כשהתקשרתי? תודה, קרן.

    השב
  • 09:01, 26 בפברואר 2013

    אנא שלחי אלינו את פרטי המנוי שלך, כולל המספרים מהם מתקשרים אלייך ומספר הנייד שלך למייל בכתובת hot.socialmedia@hot.net.il ואשמח לטפל בנושא בהקדם.

    בברכה, שחר.

    תגובה
  • 19:25, 18 במאי 2014

    אנא הצילו גם אני תחת אותה מתקפה. מה עושים

    תגובה
  • 09:22, 26 בפברואר 2013

    שלום ליועצים בפורום,

    אשמח לקבל תשובה (אתמול הטרידו אותי 3 פעמים והיום בבוקר זה נמשך).

    תודה,
    קרן.

    תגובה
  • 10:05, 3 במרץ 2013

    קרן שלום

    על מנת להגיש ייצוגית בעניין זה יהיה צורך להוכיח שמדובר בתופעה של ממש לאורך זמן.

    אני מציע שבשלב ראשון תפני להוט בכתב וכן לארגונים כמו אמון הציבור או המועצה הישראלית לצרכנות.

    בברכה,

    תגובה
  • 22:37, 29 בינואר 2014

    תביעה ייצוגית הוגשה בעניין.

    http://elyon1.court.gov.il/heb/tovanot_y/3861b.pdf

    תגובה
  • 15:40, 11 בפברואר 2014

    היי עו"ד תומר.
    קראתי את מסמך התביעה ייצוגית. למרות שאינני מבין בעניינים משפטיים נראה שעשיתם עבודה מקיפה ועניינית - יישר כח!
    גם אני סובל מהטרדות מחברת הוט ואף התחלתי להקליט את כל השיחות הנכנסות מהם בהם אני מקפיד ודורש כי יפסיקו להטריד אותי. אני סבור כי חברה דורסנית ובריונית כמו הוט לא תירתע מצרכן פשוט כמוני.

    כיצד ניתן להצטרף לתביעה אותה יזמת?
    תודה,
    זוהר
    zohardv@walla.com

    תגובה
  • 17:09, 13 בפברואר 2014

    עו"ד תומר,
    אשמח לקבל פרטים איך ניתן להצטרף לתביעה הייצוגית.
    התנתקתי לפני חצי שנה מ"הוט". מאז לא מפסיקים להתקשר בהצעות, לפעמים 8 או 9 פעמים בשבוע, למרות
    שפניתי כבר לכל העולם - לשירות לקוחות של "הוט", לנציגת פניות הציבור, למועצה לצרכנות.

    בברכה
    דן שמשוני

    תגובה
  • 17:52, 13 בפברואר 2014

    שלום,
    גם אני סובל מאותה בעייה. התנתקתי ומאז לא מפסיקים להטריד אותי. האם כדאי אולי להגיש
    תלונה במשטרה נגד הטרדה ? כמה זמן יכולה לקחת תלונה במשטרה ? אשמח לקבל פרטים
    לגבי השתתפות בתובענה הייצוגית.

    בברכה,
    יוסי ארבל
    yosarbel@gmail.com

    תגובה
  • 15:23, 20 בפברואר 2014

    אין שום טעם בלנסות להגיש תלונה במשטרה !

    הלכתי לפני כחודשיים להגיש תלונה במשטרה אך הם לא פתחו תלונה - הם לא מתעסקים עם זה והפנו אותי להגיש תביעה .

    ראוי לציין שהשוטרת שקיבלה אותי חצרה איתם קשר אך כמובן שזה לא הועיל - עדיין מטרידים אותי .....

    יניב

    תגובה
  • 15:41, 5 במרץ 2014

    אהלן
    לאחרונה גם אני סובל מהטרדות רבות מצד חברת הוט בנסיון להחזיר אותי אליהם
    יש לי תיעוד (שיחות, SMS , ועל הוול שלהם ) שהם מודעים להטרדה ומתנצלים אבל ממשיכים בשלהם .

    אשמח לקחת חלק בתביעה כנגד חברת הוט .

    תגובה
  • 14:44, 10 במרץ 2014

    גם סובל מהנבלות האלו .
    איך מצטרפים לתביעה ?
    הם מכירים את התופעה אבל מתנצלים על זה שהם חייבים להתקשר , 4-5 שיחות ביום : השכמה , צהריים טובים , בתיאבון , ערב טוב , לילה טוב ... ממש כאילו התחתנתי עם המוקד שלהם , אני שוקל להחליף מספר טלפון!!

    תגובה
  • 19:16, 13 במרץ 2014

    אני מעוניין גם להצטרף לתביעה.
    אני מצרף לפה את החוויה שעברתי איתם היום, אמנם זה התחיל מלפני יום-יומים(פורסם בפייסבוק בדפי: הוט, הוט-שירות לקוחות, אמון הציבור, משרד התקשורת והמועצה הישראלית לצרכנות):
    הוט היקרים,
    לפני שאני מגיש תלונה במשטרה/תובע אותכם/ מעביר את כל ההקלטות של השיחות שלי עם נציגיכם לחדשות ערוץ 2 אנא הפסיקו כבר את ההטרדות בטל'!!!! מאז שביררתי אצלכם לגבי חבילת טריפל הנציגים שלכם לא מפסיקים להתקשר ולשאול אותי האם אני מעוניין הצטרף וכו'. היום התקשרו אליי שלוש פעמים בהפרשים של חצי-שעה/שעה ומתוך השלוש פעמים זאת הייתה אותה נציגה!!! אחרי בירור שעשיתי עם עובדת לשעבר שלכם שכמובן לא אחשוף את שמה התברר לי שאתם מעבירים דו"ח לכל הנציגים שלכם בכל האגפים(לקוחות קיימים, חדשים, הוט-נט וכו') על אנשים שמעוניינים להצטרף לחבילות טריפל בלי תיעוד ממוחשב וזה גורם לכך שנציג מתקשר אליי והוא בכלל לא יודע שהתקשרו אליי לפני כמה דקות על אותו נושא, פשוט חוצפה שאין לתאר!! מה אנחנו מדינת עולם שלישית? מה זו החוצפה הזאת? למה אתם עושים דבר כזה? מה יוצא לכם מזה? שיתבעו אותכם בסוף? זה דבר אסור ולא חוקי שלא היה קורה בשום מדינה מתוקנת אחרת בעולם אך משום מה אני לא מתפלא שזה קורה פה...אני מבקש ממכם להפסיק עם השיטה הקדחנית המגעילה הזאת שמה שהיא יוצרת זה רק צרות לחברה שלכם ולא יותר מזה. אני בהלם שאתם פועלים בצורה כזאת. אם משרד התקשורת ידע על זה אתם תקבלו קנס רציני. אני מקווה שזו פעם אחרונה שאני מקבל ממכם שיחת טל' בנוגע להצטרפות ואני מקווה בשבילכם שאתם מפסיקים עם השיטת הטרדות המזוויעה הזאת שיוצרת רק עויינות כלפיכם ולא יותר. מעבר לזה שזה לא חוקי אתם עוברים על הקוד הכי מוסרי אצלכם באמנת השירות!! אני בטוח שמשרד התקשורת, המועצה הישראלית לצרכנות ואמון הציבור וכו' יהיו בהלם מהסיפור הזה. אני מבקש מכם להפסיק עם הנוהל המתועב הזה של ההטרדות מיד ולתדרך את הנציגים שלכם לתעד כל שיחה כמו כל חברת שירות מתוקנת!! אז אנא ממכם לפני שהמצב יהיה גרוע יותר תפסיקו לעשות את זה ללקוחות.

    בברכה, דניאל.

    תגובה
  • 21:24, 16 במרץ 2014

    תגובה
  • 07:39, 17 במרץ 2014

    שלום לכולם,

    הדף הזה אינו שייך לי ואיני צופה בו או מקבל עדכונים על הנאמר בו. המעוניינים לקבל מידע נוסף על הייצוגית מוזמנים לדף הפייסבוק שלנו - http://facebook.com/anc.law או לפנות אלי בפרטי office@anc-law.co.il

    שבוע נעים,
    תומר

    תגובה
  • 10:31, 20 במאי 2014

    גם אני!
    bekker.tal@gmail.com

    תגובה
  • 14:13, 1 ביולי 2014

    גם אנחנו סובלןת 10 פעמים ביום מתקשרים

    תגובה
  • 19:33, 16 ביולי 2014

    גם אני מעוניין להצטרף לתביעה,
    עשרות שיחות מהוט בכל יום. כשעונים הם מדברים מאוד לא יפה, ולרוב מנתקים לי בפנים (חוצפה!), ואם לא עונים הם מתקשרים ומתקשרים.
    עידו

    תגובה
  • 16:33, 28 ביולי 2014

    גם אני מוטרדת מעל לשנה
    כולל קללות שקילל והכל מוקלט!!!!!

    תגובה
  • 21:53, 19 באוגוסט 2014

    גם אותי ואשתי מתרידים מכירות של הוט מאז שהעזנו לשאול כמה עולה חבילת טלויזיה
    הגיעו ל כ 20 שיחות ב 3 ימים
    התלוננתי בשרות לקחוחת רשמתי מספר פניה וכשלחת להם מכתב סיכום שיחה עם שרות לקוחות
    לא עזר משמיכים להטריד
    אישתי כבר לא ישנה טוב. הנציגים חפופים ומתחילים להתוקח כשאני אומר שהם מטרידים ושיש כבר פניה לשרות לקחות בדרישה לחדול
    ---------------
    לא יודע מה לעשות. לדעתי רק רפי גינט - זה חייב לקבל רזוננס תקשורתי יותר גדול מאשר זה באינטרנט

    תגובה
  • 07:38, 2 בספטמבר 2014

    גם אותי הטרידו בשנתיים האחרונות בתדירות של פעם ביומיים בממוצע. יש בידי הקלטות של כל בקשותיי להסרתי וללא הועיל. האם התביעה מתקדמת?

    תגובה
  • 11:59, 20 בנובמבר 2014

    מתקשרים אליי מהוט כל יומיים אני בהחלט מעוניינת להצטרף לתביעה!

    תגובה
  • 10:14, 3 בנובמבר 2015

    - למרות שהפורום מעט ישן - גם עכשיו יש המון הטרדות. נמאס מהם!!! משגעים אותי כל כמה ימים. אני לגמרי מעוניין להצטרף.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד עמנואל סולומונוב

מנהל הפורום: עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף
למידע נוסף

053-9378369 חיוג
הודעה

מטרתו של חוק תובענות ייצוגיות הינה מימוש זכות הגישה לבית המשפט, לרבות לסוגי אוכלוסיה המתקשים לפנות לבית המשפט כיחידים וכן אכיפת הדין והרתעה מפני הפרה של הדין כולל מתן סעד הולם לנפגעים. הפורום יעסוק בבחינת סוגיות המאפשרות הגשה של תביעה ייצוגית, בין מול תאגידים גדולים במשק, בנקים, רשויות מעסיקים ועוד. נענה על שאלות האם מתקיימת עילת תביעה והאם עילת התביעה מתאימה לתובענה ייצוגית. מעת לעת יימסר בפורום מידע על תביעות ייצוגיות המתנהלות והמשפיעות על זכויות האזרחים.