טכנאי שלא הגיע ופגיעה בשלושה ימי עבודה - פורום תביעות יצוגיות

שאלה חדשה
  • מירי גולן המרכז הישראלי לאוריגאמי

    נשלח ע"ימירי גולן המרכז הישראלי לאוריגאמי 05:33, 14 במרץ 2013

    יש לי מנוי של הוט באינטרנט ואני לקחו עסקי ב- 12 למרץ התקיימה אצלינו פגישת עסקים חשובה עם מספר גורמים, האינטרנט היה חשוב ונחות לקיום הפגישה שתואמה מראש בשל השתתפות מספר גורמים. בשעה 12.00 חדל האינטרנט לפעול ולא הצלחנו לקיים את הפגישה נציגת הלקוחות הבטיחה שלמחרת יגיע טכנאי פגישת עבודה חשובה נפגעה למחרת לא הגיע נציג למרות שחיכינו לו כל היום בבדיקה עם המוקד נאמר שיש כל הזמן ניתוקים באינטרנט והם רואים זאת ויבואו לסדר איך אני תובעת שלושה ימי עבודה ואולי יותר מכיון משהאינטרנט חזר עכשיו ואולי יפסק שוב אתמול סגרתי מעבר לבזק אולי שם השירות יהיה טוב יותר

    השב
  • 10:31, 17 במרץ 2013

    מירי שלום

    את צריכה להעריך ולכמת (בקירוב) את הנזקים שלטענתך נגרמו לך.

    פני לפורום צרכנות.


    בברכה,

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד עמנואל סולומונוב

מנהל הפורום: עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף
למידע נוסף

053-9378369 חיוג
הודעה

מטרתו של חוק תובענות ייצוגיות הינה מימוש זכות הגישה לבית המשפט, לרבות לסוגי אוכלוסיה המתקשים לפנות לבית המשפט כיחידים וכן אכיפת הדין והרתעה מפני הפרה של הדין כולל מתן סעד הולם לנפגעים. הפורום יעסוק בבחינת סוגיות המאפשרות הגשה של תביעה ייצוגית, בין מול תאגידים גדולים במשק, בנקים, רשויות מעסיקים ועוד. נענה על שאלות האם מתקיימת עילת תביעה והאם עילת התביעה מתאימה לתובענה ייצוגית. מעת לעת יימסר בפורום מידע על תביעות ייצוגיות המתנהלות והמשפיעות על זכויות האזרחים.