הוט מובייל - פורום תביעות יצוגיות

שאלה חדשה
  • מריה

    נשלח ע"ימריה 15:25, 16 באוקטובר 2013

    שלום רב .. הוריי לקוחות בחברת הוט מובייל .. כאשר הם מנויים לשני מסלולים מסלול אחד הוא עבור הטלפון של אבי שהוא 10 שקלים בחודש והמסלול השני הוא של אמא כאשר הוא מסלול של דיברת שילמת מכיוון שהם לא צרכנים גדולים של שיחות טלפון .. התחברנו לחברה בחודש 11 בשנה שעברה עד חודש יוני כל חודש היה יורד לנו תשלום שהיה נע בערך בין 30 ל 40 שקלים כל חודש .. בחודש יוני החברה משום מה לא גבתה כסף אך הוריי לא שמו לב לכך אבל כאשר גם בחודש יולי לא ירד תשלום זה הדליק להם נורה אדומה ואני ביוזמתי התקשרתי לשירות הלקוחות על מנת לבדוק מדוע לא יורד תשלום כי לא רצינו בעיות גבייה .. הנציג החמוד שענה לי אמר שהוא לא רואה שום בעיה עם הכרטיס אשראי וכנראה שלא ירד כסף מכיוון שהסכום נמוך מ 20 שקלים ( לא כל כך זוכרת את הסכום המדויק שהוא אמר לי ) ולכן החברה לא שלחה עדיין חיוב שאלתי את הנציג שאם יכול להיות שיקרה דסר שיגבו מההורים בסוף על כמה חודשים הוא ענה לי שאין דבר כזה .. שאלתי אותו כמה פעמים האם הוא בטוח .. הוא אמר שכן .. התשובה די סיפקה אותנו כי כמו שאמרתי הוריי לא מדברים הרבה אז זה היה נשמע לנו די הגיוני ... למרבה הפלא גם באוגוסט וספטמבר לא ירד תשלום ולפני כמה ימים אמא שלי גילתה שירדו 4 תשלומים באותו חודש דבר שהובטח לנו שלא יקרה .. התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה והנציג אמר שזו בעיה ידועה שהייתה להם בחברה וזה קרה לעוד לקוחות שלא הצליחו לגבות כסף וגבו עבור כמה חודשים כמו כן גם הנציג ציין בפני שכל מי שהיה ברשימה של האנשים עם הבעיה קיבל הודעת סמס המודיעה על התקלה שיש בחברה שיקבל תשלום עבור כמה חודשים... דבר שלא קרה אצלינו משום מה והוריי לא קיבלו שום הודעה או התרעה ... אני מאוד חוששת שישנם עוד אנשים שנפגעו מכך .. מקבלת מידע לא נכון ...מדובר כאן בהטעיית לקוח .. תודה

    השב
  • 10:00, 30 באוקטובר 2013

    שלום מריה.
    אני מבין את התסכול, אבל התביעה היא תביעה כספית ולפיכך נשאלת השאלה מה הנזק שנגרם להורייך. על פניו לא נגרם להם נזק, אלא ההיפך התשלומים ק נדחו והם "הרוויחו" בתקופה שלא הוציאו את הכסף.

    תגובה
  • 16:01, 23 בינואר 2014

    דבר דומה קרה לבת שלי, אך לנו נודע הדבר כאשר קיבלנו מכתב מעו"ד, עם תוספות תשלום. עורכי הדין הבטיחוו שהם מעבירים יחד עם התשלום הוראה לעבור לקו לא דיברת לא שילמת- כי הקו לא בשימוש, הבת שלי בחול- ובבדיקה עכשיו הדבר לא נעשה ויש חוב נוסף. כעת הם רק רוצים לדבר עם הבת שלי- כאמור בחו"ל. מה לעשות?

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד עמנואל סולומונוב

מנהל הפורום: עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף
למידע נוסף

053-9378369 חיוג
הודעה

מטרתו של חוק תובענות ייצוגיות הינה מימוש זכות הגישה לבית המשפט, לרבות לסוגי אוכלוסיה המתקשים לפנות לבית המשפט כיחידים וכן אכיפת הדין והרתעה מפני הפרה של הדין כולל מתן סעד הולם לנפגעים. הפורום יעסוק בבחינת סוגיות המאפשרות הגשה של תביעה ייצוגית, בין מול תאגידים גדולים במשק, בנקים, רשויות מעסיקים ועוד. נענה על שאלות האם מתקיימת עילת תביעה והאם עילת התביעה מתאימה לתובענה ייצוגית. מעת לעת יימסר בפורום מידע על תביעות ייצוגיות המתנהלות והמשפיעות על זכויות האזרחים.