העברה לחו"ל - פורום שילוח בינלאומי, סחר בינלאומי ומשאבי אנרגיה

שאלה חדשה
  • אלכס

    נשלח ע"יאלכס 09:27, 13 בינואר 2013

    אני צריך לשלוח כמות גדולה של תרופות לקרוב משפחה שגר בחו"ל ואין לו אפשרות להשיג בארץ שלו. איך אפשר לעשות את זה מבלי שהתרופות יפגעו?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד יואב הריס

    יואב הריס,מנהל הפורום

    10:04, 13 בינואר 2013

    אלכס שלום,

    השילוח הנכון הוא זה שנעשה על פי האריזה הנכונה (יובש/ קירור) ושיטת ההובלה המתאימה (יבשתית/ים-אוויר/יבשתית). אלה גם אלה נגזרות מטיב התרופות עצמן, תנאי אכסון, תוקף, כמו גם היעד הסופי ומיקומו. עוד יש לקחת בחשבון את עריכת מסמכי ההובלה המתאימים ובהם, משמדובר בתרופות, אישורים נדרשים מטעם יצרן/משרד הבריאות וכו, אשר יעמדו בתנאי מדינת היעד. עצתי כי תפנה לייעוץ אצל חברת שילוח בעלת נסיון בתחום, הן לעניין שיטת האריזה והובלה כאמור, והן לעניין התרת המטען במדינת היעד על בסיס המסמכים הנדרשים כאמור.
    בברכה,
    יואב הריס, עו"ד

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד יואב הריס

מנהל הפורום: עו"ד יואב הריס

בעל תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) מאוניברסיטת חיפה. הצטרף כחבר לשכת עורכי הדין במאי 2000. עו"ד הרי
למידע נוסף

077-9968115 חיוג
הודעה

הכלכלה המודרנית מהותה תנועה יעילה של סחורות ושירותים. מאז ימי קדם היוותה ההובלה הימית שחקן מרכזי בכלכלה אז והיום – כאשר היא אחראית לתנועתם הבינלאומית של מעל 90% מהמטענים, החל מאריזות בודדות, עובר לקונטיינרים (מכולות) ומטעני צובר ענקיים דלק, כימיקלים וסחורות. לאחרונה ובאזורנו, משאבי הגז ואולי גם הנפט משחקים אף הם תפקיד הן ברמת הרישוי והפקה והן ברמת הלוגיסטיקה ושירותים נלווים.

הפורום יעסוק וישיב על שאלות מנושאים כגון שטר מטען (Bill of lading) ,אשראי דוקומנטרי (L/C) עסקאות CIF,FOB ויתר תנאי ה- Incoterms ,ביטוח ימי (Marine Insurance) ,כנגד כל הסיכונים (Against All Risks) ,ממחסן למחסן (From Warehouse to Warehouse), מעצר אוניות (Ship arrest), נזק למטען (Cargo Claims) ,דמי השהייה (Demurrage) חכירת אוניות (Charter party) רכישת אוניות ויאכטות, רישום בעלות (Vessels and Yacht Registration), מטעני צובר, עסקאות מוצרי גלם ויסוד (Commodities), בוררות ימית בלונדון – LMAA, רישיונות וזיכיונות לאיתור, הפקה וחלוקת גז טבעי ונפט, ואנרגיה סולרית.