ייבוא נורות מסין - פורום שילוח בינלאומי, סחר בינלאומי ומשאבי אנרגיה

שאלה חדשה
  • מאריו

    נשלח ע"ימאריו 12:09, 24 באפריל 2015

    שלום אני עוסק מורשה בתחום החשמל מעוניין לייבא נורות לד מסין החברה בעלת תו תקן Ce ותו תקן ROHS על המוצר האם אוכל לייבא אותו ? ולסחור בו? תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד יואב הריס

    יואב הריס,מנהל הפורום

    07:57, 26 באפריל 2015

    מאריו שלום, אכן בשלב התרת הטובין ארצה ידרשו רשויות הנמל/שדה התעופה והמכס אישור כי המוצר המיובא עומד בדרישות התקן הישראלי למוצר. לפיכך מומלץ להתייעץ עם עמיל מכס/חברה לשילוח הבקיאים בפעולות יבוא לסוג מוצר זה ו/או לברר מול המכון הישראלי לתקנים האם המוצר עומד בתקן ולקבל אישורים על כך.
    בכל מקרה, מומלץ לבצע ייבוא ראשוני של דוגמה בלבד מהמוצר/כמות פריטים מצומצמת על מנת לוודא כי תהליך היבוא והתרת המוצר מתבצע באופן תקין, ורק לאחר מכן לייבא את חלקו העיקרי של המוצר.
    בברכה, יואב הריס, עו"ד

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד יואב הריס

מנהל הפורום: עו"ד יואב הריס

בעל תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) מאוניברסיטת חיפה. הצטרף כחבר לשכת עורכי הדין במאי 2000. עו"ד הרי
למידע נוסף

077-9968115 חיוג
הודעה

הכלכלה המודרנית מהותה תנועה יעילה של סחורות ושירותים. מאז ימי קדם היוותה ההובלה הימית שחקן מרכזי בכלכלה אז והיום – כאשר היא אחראית לתנועתם הבינלאומית של מעל 90% מהמטענים, החל מאריזות בודדות, עובר לקונטיינרים (מכולות) ומטעני צובר ענקיים דלק, כימיקלים וסחורות. לאחרונה ובאזורנו, משאבי הגז ואולי גם הנפט משחקים אף הם תפקיד הן ברמת הרישוי והפקה והן ברמת הלוגיסטיקה ושירותים נלווים.

הפורום יעסוק וישיב על שאלות מנושאים כגון שטר מטען (Bill of lading) ,אשראי דוקומנטרי (L/C) עסקאות CIF,FOB ויתר תנאי ה- Incoterms ,ביטוח ימי (Marine Insurance) ,כנגד כל הסיכונים (Against All Risks) ,ממחסן למחסן (From Warehouse to Warehouse), מעצר אוניות (Ship arrest), נזק למטען (Cargo Claims) ,דמי השהייה (Demurrage) חכירת אוניות (Charter party) רכישת אוניות ויאכטות, רישום בעלות (Vessels and Yacht Registration), מטעני צובר, עסקאות מוצרי גלם ויסוד (Commodities), בוררות ימית בלונדון – LMAA, רישיונות וזיכיונות לאיתור, הפקה וחלוקת גז טבעי ונפט, ואנרגיה סולרית.