לשון הרע מנציגת שירות - פורום לשון הרע והגנת הפרטיות

שאלה חדשה
  • מורן

    נשלח ע"ימורן 18:13, 8 באפריל 2016

    הייתי בחנות בקניון וערכתי שיחה אקראית עם לקוחה פוטנציאלית של חברת אשראי מסוימת, בה סיפרתי כי מה שהובטח לי לא קיבלתי. הנציגה שמעה את השיחה והחלה לצעוק עליי מול לקוחות הסניף הרבים, מול החברים שלי ומול השכנים שלי שהיו באותו הרגע בסניף שאני "שקרנית, מטומטמת ואפסה". האם ניתן לתבוע לשון הרע במקרה כזה?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד אורי אבני

    עו"ד אורי אבני,מנהל הפורום

    14:17, 10 באפריל 2016

    שלום מורן,
    על מנת להשיב לשאלתך, יהיה צורך לבחון בדיוק את פרטי האירוע, דהיינו מה בדיוק נאמר, מי שמע את שנאמר ומה הנזק שנגרם לך.
    ככל ואכן נאמרו דברים פוגעניים או מבזים או משפילים שאינם אמת ונשמעו על ידי אנשים, ניתן לבחון הגשת תביעה בנושא.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד אורי אבני

מנהל הפורום: עו"ד אורי אבני

עו"ד אורי אבני הינו שותף במשרד שטרן אבני פלדשו ושות' ומוביל את הפעילות בתחומי הליטיגציה המסחרית ותוב
למידע נוסף

077-2305441 חיוג
הודעה

נודע לך כי השמיצו אותך בטוקבקים? גילית עליך ידיעה לא מחמיאה במקומון בסוף השבוע. מה הגבול בין אמירה פוגעת לאמירה שיכולה להביא בגינה פיצוי על נזקים ומתי טענת אמת דיברתי תופסת. שאלות אלו ואחרות בפורום זה