ציוד הקפי - חברה לא יכולה לתקן וזיקוי לא מספק - פורום חוות דעת מחשבים ואינטרנט

שאלה חדשה
  • איגור

    נשלח ע"יאיגור 07:29, 22 באוקטובר 2012

    קניתי אוזניות SHOCK של חברת thermaltake בשווי 250 ש"ח.(אוזניות נקנו בהתחשב בצורת האוזניות ואיצוב - צורה מרובעת שלא לוחצת על האוזניים אחרת זה גורם לי לכאבים) על האוזניות חלה אחראיות שנה. לאחר שימוש של כ-4 חודשים מיקרופון באוזניות הפסיק לעבוד. מסרתי את האוזנית לתיקון. לאחר שעברו יותר מ-14 ימי עבודה (זמן שנאמר לי שלוקח לתיקון) פניתי לשירות לקוחות לברר מה הולך עם המוצר. לאחר יומיים של בירורים, נמסר לי שעליי להגיע לחנות ולקבל זיכוי. עם הגעתי לחנות נמסר לי שזיכוי יהיה בסך 192 ש"ח בלבד בגלל מספר סיבות לא ברורות לי: 1. נעשה שימוש במוצר 2. תשלום על המוצר נעשה בחלקו במזומן ובחלקו בכרטיס אשראי. 3. ערך המוצר ירד. כשניסיתי לברר איפה האוזניות בפועל, נמסר לי שהן נשלחו לחברה ולא ניתן לתקן אותן. לא קובלתי שום הסבר לסיבה לאי תקינות האוזנית הגם שלא היה נזק פיזי (חתום על זה טכנאי החנות) החברה הציע לי שתי אפשרויות: א. לקבל זיכוי 192 ש"ח ב. אוזניות פחות טובות ג. אוזניות במחיר דומה אך לא מתאים לדרישותי(לא מרובעות) מבקש עזרה, מה עליי לעשות במצב זה? •יש לי קבלה וטופס אותו נתנו לי כשמסרתי את האוזניות לתיקון עליו חתום טכנאי שלקח אותן.

    השב
  • 09:20, 22 באוקטובר 2012

    איגור שלום, אתה בפורום של חוות דעת, השאלות שלך אינן בתחום המומחיות שלי.

    תגובה
כיום מעטים תיקים משפטיים בהם לא מעורב עולם המחשב והאינטרנט.
הפורום יעסוק בחיבור שבין עולם המשפט לבין העולם הטכנולוגי. ייענו שאלות כמו:  מתי כדאי לשחזר מידע לצורך הבאת ראיות?  איך לעשות זאת כדי שהראיות תהיינה קבילות?  מתי מומלץ לקבל חוות דעת ממומחה?
מתי אין טעם בפנייה אל המשטרה? וכו'