מרינה בן חמו - פענוח הקלטות ותמלול

03-5378378 חיוג

המקצוע 1 (פינת המסגר 10), תל אביב

  • שנות ניסיון (32)
  • עברית

פרופיל המשרד

מרינה בן חמו הינה הבעלים והמנהלת של חברה המתמחה בתמלול ובפענוח, ובדגש על נושאים הנוגעים לחקירות ביטוח, דיני אישות, חקירות כלכליות וסכסוכי עבודה. החברה הוקמה בשנת 1984. מאז סיפקה את שירותי תמלול של חקירות סמויות וגלויות ללקוחות רבים, וצברה ידע וניסיון עשיר. החברה מתגאה במתן מענה יעיל ומדויק לכל הקלטה שיש לפענח, תוך שמירה מלאה על דיסקרטיות. צוות המתמללים עובדים אך ורק במשרדי החברה, וחתומים על סודיות. חומרי התמלול אינם מועברים לגורם שלישי.

שירותי החברה כוללים:
• תמלול הקלטות (חקירות שטח, פרונטליות, הקלטות טלפוניות וכדומה)
• העתקה והמרה מקלטת / טייפ דיגיטלי לדיסק
• העתקת תמליל שיחה
• הצהרות ועדויות לבתי משפט
• תמלול שיחה ותרגומי הקלטות בשפות ערבית, אנגלית וספרדית לעברית
• סינון והגברת הקלטה
• המרה מווידיאו לאודיו ולדיסק
• המרת תוכנה ל- MP3 או WAV דיסק
• תמלול שיחות

מדוע ומתי צריך חברת תמלילים?
תמלול הוא שירות נדרש ביותר במקרים בהם נדרשים להציג ראיות בהליך בית המשפט. בשל הכרחיותו כמעט בהליכים משפטיים רבים, הוא חייב לעמוד בסטנדרטים גבוהים ביותר: עליו להיות מדויק ומקצועי, מאחר ולכל טעות שהיא, ולו הקטנה ביותר, עלולות להיות השלכות הרות גורל: אדם עשוי להישלח אל הכלא על לא עוול בכפו, ולהפך. לכן, חשוב לפנות לחברת תמלול מנוסה, אמינה ומקצועית, אשר מקפידה על בקרת איכות ולחתום על כל תמלול שהיא מגישה ללקוחותיה.

משרדי חקירות ומשרדי עורכי דין רבים נעזרים בשירותי תמלול, אך לא רק. גם עסקים, חברות, מוסדות וארגונים שונים המארגנים ישיבות, ועדות וכנסים, ואפילו סטודנטים המעוניינים לתעד את הנאמר בהרצאות שבהן הם נוכחים. כמו כן, אנשים המעוניינים לתרגם את הנאמר משפה מסוימת לשפה אחרת, יכולים לפנות לחברת תמלול המספקת גם שירותי תרגום.

למה דווקא אנחנו?
ניסיון ומוניטין של עשרות שנים – חברת מרינה בן חמו הינה חברת תמלול מקצועית, אמינה ובעלת ותק וניסיון של שנים רבות בתחום, ולא בכדי. בזכות הקפדה על כל פרט ופרט, כתיבה נכונה והגהה מדויקת, זכתה לספק שירותים לגופים רבים, ותמלוליה משמשים לעתים קרובות כראיות בבתי המשפט.

איכות חסרת פשרות – על התמלול מתבצעת בקרת איכות קפדנית, ומצורפת חוות דעת מומחה המתייחסת לטיב ההקלה, שמות הדוברים וכדומה. כל תמלול מקבל התייחסות ראויה, בהתאם למספר פרמטרים, כגון: רמת הדחיפות, אורך ההקלטה, מספר הדוברים, מספר הקלות, קושי הקלטה ועוד.

דגש על הפרטים הקטנים – אנו מבצעים שמיערה חוזרת ונשנית של ההקלטה, על מנת להבין כל מילה ואף משתמשים בציוד מתקדם על מנת "לנקות" רעשי רקע. כמו כן, כל קול מודגש ומופרד, וכל סאונד יוצא דופן (בכי, שיעול, צעקות, הפסקות בהקלטה ושיבושים) מקבל התייחסות. כל תמלול מוגש ללקוח מודפס וכרוך.

מוזמנים לפנות אלינו ולקבל פרטים נוספים. נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם את שירות מקצועי!