zap group mishpati logo

מחיר הבגידה - ויתור על 80% מהרכוש המשותף

הסכם ממון ייחודי שנחתם בין בני זוג שעמדו בפני גירושין, קובע כי במקרה שהבעל יבגוד שוב באשתו, הוא ייאלץ לוותר על 80% מהרכוש, הבית והתנאים הסוציאליים שבני הזוג צברו

מאת: עו"ד מאיר אזוט
25.10.12
תאריך עדכון: 22.10.15
2 דק'
מחיר הבגידה - ויתור על 80% מהרכוש המשותף

בעל שנתפס ע"י אשתו כשהוא מנהל פרשיית אהבים מחוץ לנישואין, ייאלץ לוותר על 80% מהרכוש המשותף שצבר עמה יחד במידה שימעד שוב.

האישה, בשנות ה-30 לחייה , החלה לחשוד שבעלה בוגד בה. זאת, לאחר שנרשם לחדר כושר והחל בדיאטה תובענית ואף דרש ללכת למכון לייזר לטובת הסרת שיער מגופו.
הבעל שעובד במשמרות במתקן בטחוני החל בנוסף להעשיר את מלתחתו, לרכוש בשמים יוקרתיים, והשקיע שעות רבות במראהו החיצוני.

רוצים לשאול שאלה? היכנסו לפורום גירושין

האישה שסירבה להאמין כי בעלה בוגד בה, לא החצינה את חשדותיה, גם בשל שני הילדים הקטנים והחשש מפירוק המשפחה.

ראיות מפלילות - זוג כרטיסי קולנוע
המפנה אירע כאשר לאחר כחודשיים גילתה האישה במכנסי בעלה טרם כיבוסם, זוג כרטיסים לקולנוע בשעת ערב מאוחרת. למותר לציין, כי לא היא זו שנהנתה מהסרט ...

בדיקה קצרה העלתה, כי הבעל אמור היה להיות באותה עת במשמרת במקום עבודתו. גילוי זה הוביל לקרע עמוק, גירוש הבעל לבית הוריו, התחלה של הליכי גירושין ונתק בין הצדדים של חודש ימים, כאשר הצדדים מכתתים רגליהם כל אחד בנפרד לטובת מציאת עו"ד המתמחה בדיני משפחה וגירושין.
 
המהפך אירע כאשר הורי הצדדים נפגשו ביניהם לפגישת פיוס ושלום בית, אשר הובילה להזמנת הילדים למפגש משפחתי אך מחייב שבו הבטיח הבעל הסורר לחזור לחיק אשתו תוך התניה מרחיקת לכת, כי מעידה נוספת מבחינתו תגרור סנקציות חריפות במיוחד!

הסכם ממון ייחודי
לאור השינוי המהותי, הצדדים שכרו במשותף את שירותיו של הח"מ כדי שיגבש עבורם הסכם גירושין, אך לאחר מס' פגישות טעונות המלוות בבכי ואמוציות הצליח הח"מ לשכנע את הצדדים לנסות ולשקם את חייהם ומשפחתם שעברה טלטלה קשה, תוך שהוא מפנה את הצדדים ליועצת נישואין שתסייע ותקנה להם כלים בבניית האמון וההרמוניה מחדש.

במקביל, נערך בין הצדדים הסכם ממון ייחודי, לפיו הבעל התחייב בפני האישה כי במידה שימעד שנית, יאלץ מעבר לגירושין לוותר על 80% מכלל הרכוש, הבית והתנאים הסוציאליים שצברו הצדדים במהלך חיי הנישואין. לפי ההסכם, בגידה עלולה לעלות לבעל  כ-1,500,000 ₪ . הסכם הממון הייחודי קיבל בשבוע שעבר תוקף משפטי והצדדים חזרו לחיות יחדיו.

* עו"ד ומגשר מאיר אזוט

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

עורכי דין בתחום

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

ZAP משפטי
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה