zap group mishpati logo

כך תצאו עם ידכם על העליונה אחרי תאונת עבודה או תאונת דרכים

נפגעתם בתאונת עבודה או תאונת דרכים? אתם לא יודעים למי לפנות ומה לעשות? הדבר החשוב ביותר הוא לפנות לעורך דין מקצועי, מיומן ומנוסה בתחום - תמיד טוב לדעת מעבר

21.11.22
תאריך עדכון: 30.03.24
2 דק'
כך תצאו עם ידכם על העליונה אחרי תאונת עבודה או תאונת דרכים

בעל כורחכם נקלעתם לתאונת עבודה, אירוע תאונתי או שמא נפלתם קורבן לטיפול רפואי רשלני – מה תעשו? מלבד קבלת טיפול רפואי חשוב לדעת שהצעד הראשון המומלץ הוא לפנות, בהקדם האפשרי, לעורך דין מקצועי, מיומן ומנוסה בתחום, שידע איך להנחות אתכם בזמן אמת, כדי לתעד את הראיות הרלוונטיות הנוגעות לנסיבות האירוע ולנזקים.

נשאלת השאלה מדוע למהר? ובכן, בדרך זו תשיגו את הפיצויים המקסימליים המגיעים לכם. אם לא תוכיחו כי אתם זכאים לפיצויים או לא תדאגו לאסוף ראיות מתאימות על זכאותכם ולא תפנו לקבלת שירות מעורך דין מנוסה המתמחה בתחום הנזיקין, ייתכן שלא תקבלו את הפיצוי המגיע לכם או שתזכו לפיצוי קטן משמעותית ממה שהחוק מאפשר לכם.

עבור כל עורך דין, המטרה המרכזית היא להשיג עבור כל לקוח, פיצוי מקסימלי על פגיעתו ולסייע לו להיאבק בביורוקרטיה המתישה ובאתגרים שמוצבים בפניו כאשר הוא מבקש לממש את זכויותיו. כאן נכנס לתמונה משרד עורכי הדין מג'ד מוגרבי אשר בנה את המוניטין שלו על ידי ייצוג מקצועי, ללא פשרות והצלחות מוכחות. 

השירות במשרד ניתן ברמה הגבוהה ביותר בשאיפה לספק את הפיצוי המקסימלי המגיע על פי החוק. המשרד מוביל בתחום תביעות לפיצויים בגין נזקי גוף: תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות אישיות, רשלנות רפואית, תביעות ביטוח לאומי, תביעות אובדן כושר עבודה ועוד. עו"ד מג'ד מוגרבי מנוסה בייצוג בוועדות רפואיות ומימוש זכויות מול הביטוח הלאומי ומשרד הבריאות. יתרונו הברור הוא העובדה שהוא עו"ד המתמקד בתחום משפטי מסוים. כלומר, בדומה לרופא, הוא מתמחה ומתמקד בתחום משפטי מרכזי, כגון תחום דיני הנזיקין והביטוח ובכך ממקסם את הידע והיכולות שלו בתחום זה.

משרדו של עורך דין מוגרבי דוגל בשקיפות מלאה ויציג בפניכם את סיכוייכם המשפטיים – הוא לא יוליך שולל או יטפח תקוות שווא לא מציאותיות. כל לקוח זכאי ליחס אדיב, אישי וסבלני ויש לו הזכות המלאה לשאול שאלות ולקבל תשובות מלאות, כנות וענייניות בכל שלב של ההליך.

מבחינתו של עורך דין מוגרבי, המטרה המרכזית היא להשיג עבורכם פיצוי מקסימלי על הפגיעה ולסייע לכם להיאבק בביורוקרטיה המתישה ובאתגרים שמוצבים בפניכם, כאשר אתם מבקש לממש את הזכויות שלכם. המשרד מתנהל ביעילות אל מול הגופים הנתבעים ומלווה את התובעים לאורך כל הדרך, בביטחון ובמקצועיות, עד שמתקבלות התוצאות הטובות ביותר.

טל': 0523953009. מייל: law@gmail.com0723377769

משרד עורכי דין מגד מוגרבי

משרד עורכי דין מגד מוגרבי

משרד עורכי דין מגד מוגרבי מייצג ונאמן למעטפת שירות משפטית, בסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור קהל לקוחותיו. משרדנו מתמחה בדיני נזיקין, וכן בייצוג נפגעי רשלנות רפואית מול הביטוח הלאומי. עו"ד מגד מוגרבי הינו בוגר Faculty of Law- Zefat Academic Collegeולאורך השנים, ייצג בהצלחה יתרה לקוחות בתיקים רבים ומורכבים.

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
משרד עורכי דין מגד מוגרבי

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה