zap group mishpati logo

כך תעברו בשלום את הליך הגירושין

החלטה על גירושין מלווה בהרבה רגשות מעורבים, החל מהשיח מול הילדים, הכסף, הנכסים ועוד. לכן, עבודה בתחום דיני משפחה ובתחום הגירושין בפרט צריכה להיעשות ברגישות הנדרשת ומבלי לוותר על ידע וניסיון בתחום

07.05.24
תאריך עדכון: 07.05.24
1 דק'
כך תעברו בשלום את הליך הגירושין

לאור אחוזי הגירושין הגבוהים בישראל, עולם המשפט התאים את עצמו למצב בשנים האחרונות ובימים אלה פועלים עורכי דין רבים המתמחים בדיני משפחה ויודעים לעשות את העבודה בצורה מקצועית, אך גם ברגישות רבה. כולם מבינים שיש הרבה רגשות מעורבים, שלא לדבר על הילדים, הכסף, הנכסים ולכן, על עבודה בתחום דיני משפחה להיעשות ברגישות הנדרשת לתחום.

הגעתם למסקנה שעליכם להתחיל הליך גישור? ראשית, אתם זקוקים לעורך דין לדיני משפחה. עליכם להבין כי יש צורך באדם שמבין את האתגר שמולו, אחד כזה שיודע כי לא מדובר רק בחתימה על מסמכים, אלא על הליכי גישור שיכולים לקחת זמן ונדרש לא מעט אורך רוח מנגד. בנוסף, יש צורך להתחשב גם במצבם ובטובתם של הילדים ולהתנהל בצורה רגישה עד כמה שאפשר.

כיום, כל אחד כבר יודע כי חיי נישואין כוללים לחצים ויש המון דברים שיכולים להשתבש בדרך בגלל דברים אישיים, כלכליים וכאלה הקשורים לילדים. מה עושים? עליכם למצוא עורכת דין לדיני משפחה שתדע לזהות את הצרכים שלכם, שתדע לנסח את המסמכים בצורה עדינה וטובה ולהוציא אתכם לחיים החדשים שלכם כאשר התהליך מסתיים כשאתם "על הרגליים" מבחינה רגשית וכלכלית.

הפור נפל והחלטתם להתגרש - מה עכשיו?

חשוב מאוד לשמור על איפוק, כמו גם לדעת להכיל ולהתגמש על מנת לחיות בנועם גם בשנים שיבואו אחרי הגירושין. עם זאת, זה לא תמיד עובד והסטטיסטיקה בישראל מוכיחה שחלק לא מבוטל מהגרושים מתקשים לשמור על יחסים טובים עם הצד השני. יש הרבה מקרים של אנשים שנותרים חסרי כל לאחר הליכי גירושין, לבטח אם הם לא חתמו על הסכם ממון טרם החתונה.

כמו כן, העבודה מול עו''ד לדיני משפחה כוללת גם נגיעה בתשלומי מזונות, חלוקת אחריות הורית, חלוקת זמני שהות וכמובן חלוקת רכוש, אך בסופו של דבר, עבודתו של עורך דין טוב היא למנוע את המקרים בהם אנשים מתרסקים כלכלית והמטרה היא לגרום ללקוח לסיים את ההליך כאשר הוא יכול לפנות לדרך חדשה בביטחון מלא.

לא כל אחת יודעת להתמודד עם ביורוקרטיה ובמקביל להתנהל מול אנשים בצורה נעימה ומכבדת כדי לנסות ולהגיע לפתרון שישמור על שלמות המשפחה, וכאן נכנסת לתמונה עו''ד סימה כהן.

העובדה כי משרדה של עו''ד סימה כהן חרט על דגלו מתן יחס ושירות אישי לכל לקוח הוכיחה את עצמה לאורך השנים - המסירות והנאמנות שלה ללקוח הם ערך עליון עבורה. בנוסף, הטיפול שלה מעמיק ויסודי בפתרון כל בעיה משפטית שעולה על השולחן, בלי ויתורים ופשרות. עו"ד כהן ידועה בקרב לקוחותיה כעורכת דין סבלנית, אכפתית, רגישה וזמינה הפועלת בנחישות למען מטרותיהם מתוך נכונות אמיתית להילחם עבורם.

לפרטים נוספים: 04-6198828, Sima@scohen.lawyer

(צילום ראשי: שאטרסטוק)

עו"ד כהן סימה

עו"ד כהן סימה

עו"ד סימה כהן - מומחית בדיני משפחה וירושות

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
עו"ד כהן סימה

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה