פורום תביעות סלולר
שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.
יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.
-
אי עמידה בתנאי שירות - תיקון מכשיר תוך 14 יום
-
אי עמידה בתנאי שירות - תיקון מכשיר תוך 14 יום
-
חברת פרטנר נוכרת סלולר ומשקרת ללקוחות
-
שיחות חירום בלבד ומה הפירוש הזה
-
האם ניתן לחסום אותי מלעשות ניוד לחברה אחרת
-
חיובים בגין שיחות מחו"ל
-
מכשיר טלפון באחריות לא תקין נמצא במעבדה של הוט מובייל ולא ניתן לתיקון
-
כפל תשלומים לבזק בינלאומי אחרי הצטרפות לחבילה של בזק
-
תביעה בנושא קנית טלפון מאוקטאב וקבלת טלפון מחודש
-
למה חברת הסלולר לא חסמה לי את החבילת גלישה בחו"ל