שאל שאלה בפורומים| לכל עורכי הדין| צור קשר
  • דימה נשלח ע"ידימה 13:34, 11 בנובמבר 2013

    שלום! נרשמתי לקורס אנגלית ב"בית ספר אמריקאי" נקבע לי יום ותאריך של פגישה ראשונה בעוד חמישה ימים אך מנסיבות אישיות החלתתי שאני לא יכול להשתתף בקורס התקשרתי כדי לבטל ואז התחיל סיפור שנמשך כבר כמעת חודש הם לא מוכנים להחזיר לי את הכסף.... אני שילמתי 3200 שקל והם טוענין שיכולים לזכות אותי רק באלף שקל כל פעם שאני מתקשר הם מושכים את הזמן אומרים שיחזרו ולא חוזרים לאחרונה כשדיברתי עם אחת הנציגות היא אמרה לי שאני חייב לבוא לפגישה עם סמנק"ל שלהם ושהוא לא מוכן להחזיר לי את הכסף.... יצויין לא הלכתי לאף שיעור ולא קיבלתי שום שירות והודעתי על רצוני לבטל תוך פחות מ 14 ימים. האם תוכל להמליץ מה עלי לעשות? תודה מראש!

    השב
  • עו"ד אדי בליטשטיין

    15:24, 11 בנובמבר 2013

    שלום רב, במקרה הנדון ניתן לבטל עסקה בתנאים הבאים: בתוך 14 ימים מיום עשיית ההסכם ובלבד שהביטול ייעשה 14 ימים שאינם ימי מנוחה לפחות, קודם למועד תחילת השירות.

    ממה שאני מבין ממך, אתה לא עומד בתנאי האחרון.

    תגובה
    דרג
  • דימה

    10:43, 12 בנובמבר 2013

    אבל מה עם זה שבכל מקרה לא היה לי 14 יום מביצוע עסקה עד תחילת השירות? האם זה אומר שבעסקה כזו אין זכות לביטול בשום מקרה? והאם לא מגיע לי שום החזר?

    תגובה
    דרג
  • עוד כהן דוד

    16:01, 12 בנובמבר 2013

    מבחינה משפטית לא מגיע לך החזר. הצעה של אלף שח החזר נשמעת סבירה בנסיבות הענין. מכל מקום, גם עליך חלה חובה מסוימת של אחריות ל"הקטנת הנזק" ועל כן אם אינך מוכן לעשות מאמץ ולו הקטן להגיע לפגישה עם נותן השירות הרי שביהמ"ש לא יהיו מוכנים גם לבוא לקראתך בנושא במיוחד שהחוק עמוד במקרה דנן לטובת נותן השרות.

    תגובה
    דרג

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד למידע נוסף

072-3254017

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.