לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שיר

החלפה לאחר קניית שני מזרונים

שלום, לפני כחודשיים קניתי שני מזרונים. בחרתי מזרון מהתצוגה שהוא בדרגת קושי: גמיש (שזה קשה עד בינוני). וביקשתי מהמוכר שאני רוצה מזרון זהה בדרגה: רך וגודל מיוחד: 120X200 המוכר אמר שזה אפשרי. קיבלתי מזרון גמיש ולא רך, כבר באותו ביום עדכנתי את המוכר ואת חברת המזרונים. חברת המזרון אמרו שהנושא ביני למוכר והם לא מתערבים, מה שכן בהזמנה היה כתוב לייצר מזרן גמיש ולא כתוב רך. אחרי התוכחות ממושכת המוכר אמר שהוא מסכים לשלוח את המזרן לריכוך אבל זה יהיה לאחר חג הפסח (הוא גם כתב לי שהמזרונים יישלחו לריכוך), סמכתי על המוכר שכך יהיה, עבר חג הפסח ואני רצה אחרי המוכר שיבצע זאת. ואחרי שהמוכר משך חודשיים מיום קבלת המזרן הוא אומר לי שהעלויות עליי שהוא לא מוכן לשלם עבור התיקון. וחברת המזרונים אומרת שהמזרון הספציפי בכלל לא יכול להיות בדרגה רך. אז אי אפשר לתקן את המזרן והמוכר לא רוצה להחליף לאחר. לסיכום: עברו חודשיים מיום קבלת המזרונים, המזרונים נשארו עם הניילונים ולא בשימוש. אני עכשיו בבעיה עם שני מזרנים קשים שאי אפשר לישון עליהם. והמוכר לא רוצה להחליף למזרונים אחרים. האם יש דרך לעזור לי ? האם חוקית המוכר חייב להחליף לי למזרונים אחרים? אשמח לדעתך.

item.Author מנהל הפורום עו"ד הראל לפידות

קיים קושי יסודי במוצרים שהינם בהזמנה מיוחדת גם החוק מבחין בינם לבין מוצרי מדף רגילים, שכן קיים קושי במכירת מוצר בגודל ספציפי ובדרגת קושי ספציפיים. עם זאת ככל שתוכיחי כי קיימת אי התאמה בין המוצר שהזמנת למוצר שקיבלת , יתכן שתזכי בתביעה שתגישי לביטול עיסקה - קרי השבת הכסף לא ציינת כי בהזמנה רשום הענין במפורש, ולכן יתכן שיהיה לך קושי ראייתי- כלומר שיהיה קשה לך להוכיח זאת. ממליץ שתפני ליעוץ משפטי לעורך דין העוסק בתחום ותציגי בפניו את המסמכים בברכה עו"ד הראל לפידות נוטריון- בנימינה

מיכל

חדר שינה הגיע מלא ליקויים. החברה טוענת שרוצה לתקן אך גורמת לסחבת כבר חודשיים וחצי ולאי נעימיות רבות. האם יש עילה? אם כן, מה עלינו לדרוש? לאיזה סוג עו"ד לפנות?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות