לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דן רן

חוסר שביעות רצון ממוצר

שלום, אישתי הזמינה שמלת ערב אצל מעצב שמלות, שמלה שאמורה להיות תפורה למידות של אישתי. לאחר סחבת של חודש ימים ולפחות 4 תיקונים באנו לאסוף את השמלה, וקיבלנו מוצר שנתפר בצורה חובבנית, המעצב הבטיח לתקן בפעם החמישית, חזרנו למחר לחנות והמצב רק החמיר, אמרנו למעצב שזה לא המוצר שהובטח לנו, וביקשנו את הכסף בחזרה (חשוב לציין שהתשלום שולם במלואו מראש בעת סגירת העיסקה) המוכר סירב ומסר לנו את השמלה כפי שהיא תוך מטח של קללות והשפלות בחנות לנגד עשרות קונים, כרגע אני מעוניין לתבוע בתביעות קטנות , מהן עילות התביעה האפשריות, חשוב לציין שיש הקלטות של הכול וצילומים של השמלה לאורך כול אותו החודש. תודה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות