לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מאיר

ועד בית שאינו חושף מידע

שלום רב כבר חודשים שאני מבקש מועד הבית לדעת לאן תשלומי הועד הולכים והאו מסרב לתת לי דוחות כספיים או פירוט דף חשבון. אני חושש שהכספים לא מגיעים לטובת הבניין אלא לכיסו הפרטי של יו"ר הועד. האם אין לי זכות לדרוש מסמכים אלו עפי חוק? מה ניתן לעשות?

בןמנשה daliavner@gmail.com

אני גרה 35 שנים בבניין בהוד השרון. שילמנו כל השנים. נעשה שיפוץ ב 800אלף שח . התחלק ל 23 דיירים .כ 35 אלף שח לדייר.שתי נשים שהיו "אחראיות "על השיפוץ לא שילמו. הכל נגמר ברשלנות חמורה. הנשים כולל המהנדס חתמו לרבלן. אני לא רציתי לשלם אלף שח למהנדס מפני שהיבודה לא הסתיימה. נתבעתי ע"י שתי הנשים שהן לא שילמו. והמפקחת קבעה שעלי לשלם כולל התביעה הבזויה והשקרנית . שילמתי. נכון להיום אחת נשארה כנציגת וועד ומינתה חב 'ניהלות. לא משתפת אותי לא מיידעת על תוכניות. היא תלתה דוח שנתי על הלוח שהוא שיקרי ומנופח. כאשר רציתי לדעת מה ההוצאות. תשובתה היתה . מחקתי אותך מרישמת הדיירים ואת לא תראי כלום. חובתך לשלם. אין לי כסף מיותר לתביעות. היא מוציאה כספים מהקופה להנאתה. בבניין 5 גרייטרים 8 שכר דירה. 2 שנהנו משיפוץ מיוחד בקומה 6. למעשה אני היחידה שיודעת מה הן העליות . אני ניהלתי את הוועד שנים רבות. ביושר אמינות ושקיפות. מה עושים ? זה על קצה המזלג מה הגברת הזו עושה ומכחישה. הכסף באחריותה ועושה מה שהיא רוצה בהוצאות . את עזרתכם בבקשה. תודה דליה

עו"ד גיא הרשקוביץ

על ועד הבית לנהל ספרי חשבונות ולאפשר לדיירי הבית המשותף לעיין בהם. במקרה וועד הבית ממשיך לסרב, יש לשקול נקיטת צעדים משפטיים נגד ועד הבית.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום סכסוכי שכנים