לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלמוני

ועדה של משרד הבריאות

בן 52 קיבל 100 אחוז אובדן כושר עבודה לצמיתות מביטוח לאומי אני אמור לגשת לועדה רפואית של משרד הבריאות להגדלת אחוזי פנסיה תקציבית עקב פרישה מוקדמת מהעבודה האם צריך לקחת לוועדה את החלטת הביטוח לאומי או שזה יזיק להגדלת הפנסיה.

item.Author מנהל הפורום עו"ד מרב וייס-קרטיה

אלמוני, לא ציינת מהם אחוזי הנכות שנקבעו ע"י הועדה הרפואית בביטוח לאומי. בכל מקרה, אם הנך מרוצה מהקביעות הנ"ל ואין לך השגות עליהן, ניתן להגיש את הפרוטוקול לועדה של משרד הבריאות.

ארמנד דוד

עובד עירייה 25 שנים יצא לפנסיה מוקמת 73% נכות לצמיתות נקבע ע"י וועדה רפואית משרד הבריאות . שאלה האם מגיע תוספת אחוזית לאחוזי הפנסיה בגין מחלה/נכות בת הזוג (יש לה 60% נכות לצמיתות ) האם וועדה הרפואית של משרד הבריאות חייבת להתיחס לבקשה זו והאם היא חייבת לתת תשובה . בתודה דוד

item.Author מנהל הפורום עו"ד מרב וייס-קרטיה

דוד שלום, עובד שפורש לפנסייה מוקדמת בשל מצבו הבריאותי , נבדק ע"י הועדה הרפואית לבירור מצבו הרפואי ובהתאם לכך , נקבעים לו אחוזי הנכות. לפיכך , ועד כמה שידוע לי , אין כל קשר בין מצבה הבריאותי של בת הזוג לקביעת הפנסיה המוגדלת.

ארמנד דוד

תודה על התשובה המהירה א. עובד עירייה שפורש מטעמי בריאות שנקבע לו אחוזי נכות ע"י וועדה רפואית של משרד הבריאות מקבל הגדלת שכר ביחס לאחוזי הנכות ב. על פי ההסכמים אפשר לקבל עד 3% נוספים בגין מחלה או נכות של בת הזוג על זה אני שואל האים יתכן שהוועדה אישרה אך המעביד לא מתיחס . משרד הבריאות לא מיידע בוצאות את העובד אלא רק את המעביד ? בתודה דוד

item.Author מנהל הפורום עו"ד מרב וייס-קרטיה

דוד, יש לקבל את פרוטוקול הועדה הרפואית, לראות מה נרשם בו ולפעול לפיו.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ועדות רפואיות