zap group mishpati logo

פתרונות משפטיים: סיפור ההצלחה הבא יכול להיות שלכם

"מרגע שאני נכנס לעניינים, אהפוך כל אבן ואקדיש כל דקה עד שהלקוח יוכל לשים את הפרשה מאחוריו. זאת העבודה שלי'', מבטיח עו"ד דאוד קרייני, שמשרדו בחיפה מציע שירותי עריכת דין במגוון תחומים ויש גם קבלות על ההצלחות

30.08.22
תאריך עדכון: 30.03.24
4 דק'
פתרונות משפטיים: סיפור ההצלחה הבא יכול להיות שלכם

כל אחד עלול להיקלע למצב מורכב בחייו, מצב שבו לא יהיה ברור כיצד יוצאים ממנו. לרוב, אנחנו גולשים ברשת כדי לחפש עצות ומבינים כי רק עורך דין יוכל לסייע לפתרון המצב. אבל זה לא נגמר כאן. כיצד תדעו להתמודד עם תביעות, אסטרטגיות הגנה, פסקי דין וכדומה? הלחץ מתחיל לעלות אבל אם תדעו לבחור עורך דין טוב ומנוסה, הדרך לפתרון סלולה.

הכירו את משרד דאוד קרייני, עו"ד ונוטריון, המספק שירותי עריכת דין בתחום דיני עבודה לרבות נזיקין, ביטוח לאומי, מקרקעין שירותי נוטריון ועוד. במשרד תמצאו את הבעלים עו"ד דאוד קרייני ואת עו"ד אמאל קרייני-בשארה - השניים מעניקים פתרונות משפטיים במגוון תחומים: נזיקין, עבודה, מקרקעין, הוצאה לפועל, משפחה ופשיטת רגל, וכל זאת בנוסף לשורה ארוכה של שירותים נוטריוניים.

המשרד בקיא בנושאים הרלוונטיים שצוינו לעיל ומנוסה בהתנהלות עם מערכת הביורוקרטיה הישראלית במגוון תחומים כמו ועדות רפואיות, פיצויי פיטורין, גמלות, ביטוחי נפגעי עבודה, קצבאות, מחלות מקצוע, זכויות פנסיה, הסדרי פרישה, חוזי עבודה, זכויות עובדים, פשיטת רגל ועוד. לאורך השנים המשרד רשם הצלחות משפטיות רבות באמצעות מו"מ או הופעות בבתי המשפט, בייצוג אנשים פרטיים ועד חברות גדולות מאזור הצפון ובכלל.

''אתם לא צריכים להכיר את המונחים המשפטיים ולדעת בדיוק מה כל נושא אומר''. אומר עו"ד קרייני. ''בשיחה טלפונית אבין בדיוק מה עובר על הלקוח ומיד אדע אם ואיך אוכל לעזור. מהרגע שאכנס לעניינים, אהפוך כל אבן ואקדיש כל דקה עד שהלקוח יוכל לשים את הפרשה מאחוריו. זאת העבודה שלי'', הוא מעיד.

עו''ד קרייני הוא בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים, עוסק במקצועו משנת 1992 ובעל הסמכה כנוטריון ממשרד המשפטים משנת 2006.  לצידו, עו"ד קרייני-בשארה, בוגרת משפטים באוניברסיטת חיפה, סיימה התמחות בפרקליטות חיפה פלילי ובחודש מרץ 2022 הוסמכה כעו"ד ומאז היא שותפה מלאה בהצלחת המשרד.

המטרה המרכזית היא לקבל בסופו של התהליך מול המוסד לביטוח לאומי דמי פגיעה, מענק נכות או גמלת נכות חודשית שיאפשרו לנפגעים ליהנות מביטחון כלכלי ולמצות את מלוא הזכויות שלהם

התנהלות נכונה תביא לפתרון המשבר

רבים אינם מודעים לזכויותיהם בחוק בכל הקשור לתחום דיני העבודה והנזיקין, זאת מאחר שהנושא די מורכב לאזרח הפשוט. למרות זאת, חשוב לציין כי הנושא הוא קריטי כשמדובר במיצוי הזכויות מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח, וכאן נכנס לתמונה תפקידו של עורך הדין.

התנהלות נכונה מול המוסד לביטוח לאומי, גוף גדול וחזק שאינו חפץ לשלם לנפגעי עבודה באופן התואם את ציפיותיהם מהפגיעה, מהווה פרמטר חשוב ומשמעותי עבור נפגעי העבודה. המטרה המרכזית היא לקבל בסופו של התהליך דמי פגיעה, מענק נכות או גמלת נכות חודשית שיאפשרו לנפגעים ליהנות מביטחון כלכלי ולמצות את מלוא הזכויות שלהם.

במרבית הפעמים, למרבה הצער, התנהלות באופן עצמאי מול המוסד לביטוח לאומי פוגעת בסיכויי הנפגע לקבל את הזכויות המקסימליות להן הוא זכאי. לכן, מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין כבר בתחילת ההליך, בזמן מילוי הטפסים הנדרשים, שיידע לכוון, לייעץ ולייצג אתכם באופן המקצועי ביותר בוועדות השונות.

פתרונות משפטיים: סיפור ההצלחה הבא יכול להיות שלכם(1)

עו"ד קרייני מחויב לדבריו להנחות את לקוחותיו על הצד הטוב ביותר. מהרגע הראשון הוא יציג עבורכם את אופן הפעולה הרצוי, החל ממועד התאונה, לרבות מילוי הטפסים לביטוח לאומי ועד שלבי החזרה לשגרה אחר כך. המשרד ידאג לייצג אתכם אל מול הגופים השונים הרלוונטיים כמו המוסד לביטוח לאומי, הוועדות הרפואיות, בית הדין לעבודה, המעסיק וחברת הביטוח שלו וכמובן בבית המשפט. כל זאת, תוך מיצוי מקסימלי של הזכויות שלכם מול הגופים המרכזיים.

"אני דואג לבדוק כל מקרה לגופו ביסודיות רבה ולהעריך את סיכויי התביעה של כל אחד ואחד, דבר אשר חסוך זמן וכסף ללקוחותיי"

הצלחות מוכחות

עו"ד קרייני בנה את המוניטין שלו על ידי ייצוג מקצועי, ללא פשרות וההצלחות מוכחות בתחומו. מאחוריו סיפורי הצלחה ולקוחות רבים מרוצים, אשר הביעו את שביעות רצונם מטיפולו המשפטי, מהיחס האדיב ומהתוצאות המשפטיות הטובות שהושגו עבורם. "אני דואג לבדוק כל מקרה לגופו ביסודיות רבה ולהעריך את סיכויי התביעה של כל אחד ואחד, דבר אשר חוסך זמן וכסף ללקוחותיי", הוא מסכם.

משרד דאוד קרייני, עו"ד ונוטריון. טל': 04-8640717. שדרות הפלי''ם 7 חיפה. מייל: karyanni@zahav.net.il  

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

עורכי דין בתחום

מאמרים נוספים
  • חופשת לידה לאבות - הצעת חוק חדשה

    חופשת לידה לאבות - הצעת חוק חדשה

    אבא, נולד לך תינוק במזל טוב? לפי החוק, אינך זכאי ולו ליום אחד של "חופשת לידה". אבות נאלצים לחזור לעבודה מיד לאחר הלידה, ולהשאיר את האם לבדה עם התינוק בימי חייו הראשונים. הצעת חוק חדשה שעברה לקריאה טרומית בכנסת, מבקשת לשנות מצב זה. אך האם די בכך?
    6 דק'
  • מזונות ילדים בישראל/מדריך

    מזונות ילדים בישראל/מדריך

    אחת הסוגיות הבוערות והמסעירות בני זוג המצויים בהליך גירושין היא סוגיית מזונות הילדים. סוגיה זו לא רק חשובה, טעונה ומטלטלת, אלא גם מאד מפחידה, מאיימת ולא ברורה. עודף מידע, טיפים מכל עבר והרבה מאד שאלות שנשארות באוויר וגורמות לבלבול סביב מי משלם, מי מכריע ומה משפיע על גובה המזונות. הגיע הזמן לעשות סדר בדברים ולהסביר מהם מזונות ילדים, מה משפיע על שיעורם, מי מכריע בעניין, מדוע עדיף לאשה שהמזונות יקבעו בבית משפט לענייני משפחה וכיצד הנושא קשור לעניין המשמורת?
    7 דק'
  • זיכרון דברים: לחתום או לא לחתום?

    זיכרון דברים: לחתום או לא לחתום?

    מוכרים או קונים דירה? שוקלים לחתום על זיכרון דברים? שימו לב, אתם עלולים להסתבך בהסכמות בלתי מדויקות שקשה לסגת מהן. יש להתייעץ עם עו"ד ולהימנע מחתימה נמהרת
    7 דק'