zap group mishpati logo

חשוב לדעת: התנהלות נכונה לאחר תאונת עבודה

כל עובד הנפגע במהלך עבודתו עשוי להיות זכאי לפיצויים ולאחוזי נכות. אבל האם ידעתם שעם עורך דין המתמחה בתחום אפשר למקסם את אחוזי הנכות והפיצויים לשיעור גבוה מהממוצע? הכירו את עו"ד יוסי ניזרי המתמחה בתאונות עבודה

24.10.22
תאריך עדכון: 30.03.24
3 דק'
חשוב לדעת: התנהלות נכונה לאחר תאונת עבודה

לכל עובד במשק העבודה בארץ, שכיר או עצמאי, ישנן זכויות וחובות, ועליו לדעת ולהבין את כולן כדי לוודא שהוא מקבל את כל מה שמגיע לו. בשוק ישנן עבודות פחות מסוכנות וכמובן גם יותר, אך המציאות היא שפציעה במסגרת העבודה יכולה לקרות לכל אחד. בין אם מדובר בנסיעה הביתה, בירידה במדרגות או בכל פעילות זניחה במהלך העבודה, גוף האדם הוא פגיע ושביר ותאונה עלולה להתרחש בדרכים כאלו ואחרות.

לא כל העובדים מודעים לזכויותיהם בחוק בכל הקשור לתחום דיני העבודה והנזיקין, זאת מאחר שהנושא די מורכב לאזרח הפשוט. חשוב לציין כי הנושא הוא קריטי כשמדובר על מיצוי הזכויות מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח, וכאן נכנס לתמונה תפקידו של עורך הדין לתאונות עבודה.

חשוב לדעת, כי התנהלות נכונה מול המוסד לביטוח לאומי, גוף גדול וחזק שאינו חפץ לשלם לנפגעי עבודה באופן התואם את פגיעתם, מהווה פרמטר חשוב ומשמעותי עבור נפגעי העבודה. עליכם לזכור, כי המטרה המרכזית שלכם היא לקבל בסופו של התהליך דמי פגיעה וגמלת נכות חודשית שיאפשרו לכם ליהנות מביטחון כלכלי ולמצות את מלוא הזכויות המגיעות לכם בעקבות הפגיעה בעבודה.

עבור מגוון רחב מלקוחותיו השיג עו"ד יוסי ניזרי את סכום הפיצוי המקסימלי המגיע להם בשל הנכות שנגרמה להם בתאונת העבודה

התנהלות עצמאית מול המוסד לביטוח לאומי עלולה לפגוע במיצוי זכויותיכם

ברוב המקרים, למרבה הצער, התנהלות באופן עצמאי מול המוסד לביטוח לאומי פוגעת בסיכויי הנפגע לקבל את הזכויות המקסימליות להן הוא זכאי. לכן, מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין כבר בתחילת ההליך, בזמן מילוי הטפסים הנדרשים, שידע לכוון ולייעץ, להפנות למומחים הרפואיים המתאימים, וייצג אתכם באופן המקצועי ביותר בוועדות הקובעות את פני הדברים מצידו של התובע.

על מנת לאתר עורך דין טוב בתחום תאונת עבודה עליכם למצוא את האחד שיציג עבורכם את אופן הפעולה הרצוי, החל ממועד התאונה, לרבות מילוי הטפסים לביטוח לאומי ועד שלבי החזרה לשגרה לאחר מכן. עורך דין טוב בתחום זה ידאג לייצג אתכם אל מול הגופים השונים הרלוונטיים כמו המוסד לביטוח לאומי, הוועדות הרפואיות, בית הדין לעבודה, המעסיק וחברת הביטוח שלו, וכמובן בבית המשפט. כל זאת, תוך מיצוי מקסימלי של הזכויות שלכם מול הגופים השונים.

חשוב לדעת: התנהלות נכונה לאחר תאונת עבודה(1)

עורך הדין יוסי ניזרי סייע למאות אזרחים בעברו, דבר אשר מקנה לו נקודות זכות נוספות. כך למשל, עבור מגוון רחב מלקוחותיו הוא השיג את סכום הפיצוי המקסימלי המגיע להם בשל הנכות שנגרמה להם בתאונת העבודה.

זיכרו, בכל מקרה של תאונת עבודה, מוטב כי כבר בשלב הראשון תפנו לייעוץ אצל עורך דין עם ניסיון מוכח בתחום. עו"ד יוסי ניזרי ידאג לבדוק כל מקרה לגופו ויעריך את סיכויי התביעה שלכם, מה שעשוי לחסוך לכם זמן וכסף רב.

עו"ד יוסי ניזרי. טל' משרד: 04-6402071, פקס: 04-6402072, נייד: 052-2667824,

דוא"ל office@nizri-law.comאתר:  www.nizri-law.com

יוסי ניזרי -משרד עורכי דין

יוסי ניזרי -משרד עורכי דין

עו"ד ניזרי, מגשר מוסמך ובעל תואר ראשון LL.B)) ושני (L.L.M) במשפטים. במשרדו הממוקם בעפולה, נותן מענה ללקוחות במגוון תחומים לרבות: דיני נזיקין, עבודה, ביטוח לאומי, פשיטות רגל, הוצל"פ ומשפט אזרחי ומסחרי. בין לקוחות המשרד נמנים: בתי עסק, עובדים, חברות מסחריות ומעסיקים, והם זוכים לטיפול משפטי מקיף ומלא.

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
יוסי ניזרי -משרד עורכי דין

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה