לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אוהד

יבוא גליל בד מסין למרפדיה

שלום רב, אני מעוניין לייבא גליל בד מספק בסין, רציתי לדעת מה נדרש מבחינת המכס בארץ? האם צריך אישורים מיוחדים? האם צריך תוית? כמו כן באילו עלויות זה כרוך? מע"מ? מכס? תודה

עדי יניב

הי. בד משלם 6% מכס. המכס חל על ערך מצרפי של עלות הבד פלוס עלות הובלה. מע"מ חל בשיעור של 17% על כל המרכיבים - בד, הובלה ומכס. אין כל דרישה חוקית לשחרור ממכס דוגמת סימון וכו.

עידן גנון

שלום רב, אחוז במס על בדים משתנה בהתאם להרכבו. לצורך העניין ישנם בדים הפטורים ממכס ואחרים משלמים 6% מכס. כדי לבדוק את אחוז המס באופן רציני כדי לחסוך עלויות, יש להמציא אנליזה מהיצרן המפרטת באחוזים את הרכב החומרים. לידיעה כללית- סיווגם של בדים קשה כקריעת ים סוף ועמילי מכס אינם רוצים להתמודד עם כל הכללים המפורטים בכללים של החלק והפרק של ענף הטקסטיל. ממליץ לך למצוא עמיל מכס/מסווג מקצועי מאוד בענף הבדים כדי לנסות לחסוך לך עליות של מכס בהתאם לצו תעריף המכס. שווה לך לשלם יותר כסף בעמלת שחרור המטען, אבל לא לשלם מכס(בהתאם לחוק). והכל בהתאם לאנליזה שתשלח מהיצרן עם הרכבי החומר. במידה ואתה מייצר עם הבדים מוצר כלשהו ואתה מייצא את הסחורה אתה זכאי להחזרי מיסים בהתאם לחוק.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום יבוא יצוא ומכס