zap group mishpati logo

עורכת דין לדיני משפחה אלה בן שושן מציגה: מעז יצא מתוק

הנתונים הגבוהים בישראל בכל הקשור לגירושין גרמו לכך שגם עולם המשפט התאים את עצמו. בימים אלו יש הרבה מאוד עורכי דין המתמחים בדיני משפחה ויודעים לעשות את העבודה בצורה מקצועית, אך גם בצורה רגישה ונכונה. מרגישים שאתם זקוקים לעורכת דין לדיני משפחה? עליכם לדעת כי יש צורך במישהי שמבינה את האתגר שמולה - זרקור על עו"ד אלה בן שושן.

03.11.22
תאריך עדכון: 30.03.24
5 דק'
עורכת דין לדיני משפחה אלה בן שושן מציגה: מעז יצא מתוק

זקוקים לעורכת דין לדיני משפחה? ראשית, עליכם לדעת כי יש צורך במישהי שמבינה את האתגר שמולה, אחת כזאת שיודעת לא רק מהתיאוריה ואף לא מהפרקטיקה במשך כשני עשורים, אלא מנסיונה האישי. עורכת הדין אלה בן שושן חוותה גירושין אכזריים במיוחד לצד אובדן הוריה בזה אחרי זה וניהול תיק עזבון עצום. לכן היא זו שתבין יותר מכל מה כל אחד חווה ומרגיש ברגעי ההחלטה העצומה להתגרש, בפרט כשיש ילדים מעורבים, וקל וחומר בעת שנצברו נכסים משמעותיים במשך תקופת הנישואים.

לא מדובר עבורה בעוד תיק של לקוח או רק בחתימה על מסמכים וגביית שכר טרחה, אלא בהבנה עמוקה של כל אחד מהצדדים. תחילה, באמצעות ניסיון של הליכי גישור שפניו לשלום ולא למלחמה, להבהיר ולומר לצדדים: כשם שמצווה להתחתן, כך גם מצווה להתגרש\ ולמקד אותם להסכם גירושין מכבד, כזה שיתווה להם את דרך החיים וההתנהלות, משום שגם הסכם הגירושין הגרוע ביותר עדיף על פני כל התנהלות משפטית של שנים שבסופה פסק דין שיחייב את הצדדים כמוסכמה מוגמרת.

משרדה של עו''ד אלה בן שושן עוסק במטריה הרחבה של דיני משפחה, הוא מייצג את לקוחותיו במקרי גירושין על הסוגיות המרכיבות אותם, החל מדמי מזונות, חלוקת רכוש, הסדרי ראייה, משמורת ילדים ועד צוואות, ירושות, כולל כתיבת צוואות והתנגדויות לצוואה, ניהול עזבונות ובנושאים דוגמת ידועים בציבור, הסכמי ממון, הסכמי הורות משותפת, נישואין אזרחיים, אבהות ואימוץ ילדים.

"כולם מבינים שיש הרבה רגשות מעורבים, שלא לדבר על הילדים, הכסף, הנכסים ולכן עבודה בדיני משפחה צריכה להיעשות ברגישות הנדרשת לתחום"

למעלה מ-30% זוגות מתגרשים בישראל

לדבריה, ''כיום, כל אחד כבר יודע כי חיי נישואין כוללים לחצים ויש המון דברים שיכולים להשתבש בדרך מכל מיני סיבות. מה צריך לעשות? לשמור על איפוק, כמו גם לדעת להכיל ולהתגמש, לנסות לשמור על איזון בכל המישורים בחיים ולא לשכוח שהילדים להם חיכו בני הזוג כל השנים, הם למעשה המפרידים או המאחדים. חשוב להקפיד על זמן איכות זוגי, תקשורת, כבוד הדדי, יציאה מן השגרה בכל מיני דרכים שמתאימים לבני הזוג על מנת ליצור עניין וחיות בקשר הזוגי וכיו"ב".

עם זאת, היא מוסיפה, "גם זה לא תמיד עובד והסטטיסטיקה בישראל מדברת על למעלה מ-30% של זוגות מתגרשים. כך למעשה נישואים של זוג אחד מכל ארבעה זוגות מגיעים לגירושין, כאשר הסיבות הנפוצות הן בגידה, מצב כלכלי קשה וחוסר התאמה במרוצת השנים".

שיעור הגירושין הגבוה בישראל גרם לכך שעולם המשפט התאים את עצמו למציאות זו, כמו גם העלייה במספר עורכי דין המתמחים בדיני משפחה. "כולם מבינים שיש הרבה רגשות מעורבים, שלא לדבר על הילדים, הכסף, הנכסים ולכן", אומרת עו"ד בן שושן, "עבודה בדיני משפחה צריכה להיעשות ברגישות הנדרשת לתחום".

"בסופו של דבר, עבודתו של עורך דין טוב היא למנוע מקרים שבהם אנשים מתרסקים כלכלית ולגרום ללקוח לסיים את ההליך כאשר הוא יכול לפנות לדרך חדשה בביטחון, ללא חשש"

"דיני משפחה הם בבחינת דיני נפשות של ממש"

רבים מהזוגות הגרושים בישראל נותרים פעמים רבות אובדי עצות מול הסטטוס החדש, בעיקר מבחינה כלכלית. לדברי עו''ד בן שושן,  "ישנם הרבה מקרים של אנשים שנותרים חסרי כל לאחר הליכי גירושין, לבטח אם הם לא חתמו על הסכם ממון טרם החתונה. העבודה בדיני משפחה כוללת גם נגיעה בתשלומי מזונות, משמרות ילדים, הסדרי ראייה וכמובן חלוקת רכוש, אך בסופו של דבר, עבודתו של עורך דין טוב היא למנוע מקרים שבהם אנשים מתרסקים כלכלית ולגרום ללקוח לסיים את ההליך כאשר הוא יכול לפנות לדרך חדשה בביטחון, ללא חשש. ניתן לראות זאת בבג"צ 'הבוגדת' שהפך את החלטת ביה"ד הרבני וקבע שאין לשלול את זכותה בדירה של אישה בוגדת".

דבר נוסף שמציינת עו"ד בן שושן הוא ש"דיני משפחה הם בבחינת דיני נפשות של ממש וניתן להיפגש עם עו''ד מהתחום לא רק בהליכי גירושין, אלא גם בעת עריכת צוואות, שכן כל החיים אנו נמצאים ב'מרוץ העכברים' ולעתים קרובות שוכחים לעגן את מלוא הנכסים שלנו בביטחון מלא שיעבור ליורשים שבהם אנו חפצים. זאת, באמצעות עריכת צוואה, ואף בשלב מקדים לכך באמצעות עריכת ייפוי כח מתמשך ומתן הנחיות מקדימות לפי חוק חולה נוטה למות, דבר שיכול למנוע במרבית המקרים מלחמות ירושה בין האהובים שלנו. מתן הטיפול והייעוץ המשפטי כולל ניהול עזבונות, לרבות ''העברה בין דורית" של חברות פרטיות במסגרת פטירת בעלי המניות ו/או גירושין.

עורכת דין לדיני משפחה אלה בן שושן מציגה: מעז יצא מתוק(1)

העובדה כי משרדה של עו''ד בן שושן חרט על דגלו את הקשר והיחס האישי עם הלקוח, תוך מתן תשומת לב מרבית לעניינו, העניקה לו נקודות זכות אצל מגוון רחב של לקוחות – הניסיון, הנאמנות, הטיפול המקצועי והמסור מאפשרים לעו''ד אלה בן שושן להעניק ללקוחותיה את השירות המשפטי הטוב והמקצועי ביותר תוך הקפדה על זמני תגובה מהירים. במשרד יודעים שכל מי שזקוק לעורך דין לדיני משפחה נמצא בצרה וצריך עזרה – היא תהיה שם בשבילו, בלי ויתורים ופשרות, והלקוח תמיד יזכה למענה ראוי ועם זאת, הייעוץ בא היכן שצריך.

באמתחתה של עו''ד בן שושן מאות תיקים שהסתיימו בהצלחה, ואת הסיבות להצלחה היא מסכמת במילים הבאות: "אני דוגלת במקצוענות, בכבוד ובמצוינות. אני שמה דגש על התאמת התהליך לצרכיו של הלקוח על מנת לייצר חוויה טובה ומוצלחת בשילוב מעטפת מהניסיון האישי והידע שלי, הן בתחום דיני המקרקעין והן בתחום דיני המשפחה ולרבות היותי מגשרת וכן 'כובעי' הנוטריוני. כך, לקוח שמגיע למשרדי לא צריך להיות מטורטר ולפנות למספר גורמים על מנת להשלים את התהליך".

עו"ד אלה בן שושן, טל': 052-4847184. שדרות ירושלים 18 קריית ביאליק 

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

עורכי דין בתחום

מאמרים נוספים