zap group mishpati logo

זרקור משפטי: עו''ד אירנה אייזנברג - בחירה נכונה ומדויקת

עורכי דין רבים עוסקים במקרקעין, גישור ומשפחה, אך כאשר מחפשים עורך דין מנוסה, עליכם להיות בטוחים שהגעתם לאיש מקצוע איכותי. הכירו את עורכת דין אירנה אייזנברג

06.12.22
תאריך עדכון: 30.03.24
3 דק'
זרקור משפטי: עו''ד אירנה אייזנברג - בחירה נכונה ומדויקת

כמעט כל אחד מאיתנו ניסה לחסוך שכר טרחה של עורך דין והחליט לנסות לכתוב הסכם, חוזה או לתבוע אדם בכוחות עצמו, לקרוא לבד או להוריד מרשת האינטרנט מסמכים משפטיים. בסופו של דבר, ברוב המקרים, התברר שההחלטה לא להיעזר באיש מקצוע התגלתה כשגויה. לכו, בדומה לכל החלטה אשר מתלווה אליה הוצאה כספית משמעותית, גם כאשר אתם מחפשים עורך דין כדאי שתצאו לדרך בסקר ראשוני.

מה חשוב לוודא? ראשית, את רמת המקצועיות של עורכי הדין אליהם אתם פונים. שנית, מוטב לבדוק את רמת ההתמחות שלהם, הניסיון שלהם בענף וכמובן מהי העלות, כי בימינו, כל אחד זקוק בסופו של יום לעזרה מקצועית ואת זה אפשר לקבל רק כשפונים לאיש מקצוע אמין שבאמת מבין בתחום.

עורכת דין מומלצת למקרקעין, גישור ומשפחה, היא האחת שלא רק תדע לזהות את הצרכים המדויקים של הלקוחות, אלא גם זאת שתדע לנסח את המסמכים בצורה טובה ולהוציא את הלקוח שלה לחיים החדשים שלו כאשר התהליך מסתיים כשהוא מרוצה מבחינה רגשית וכלכלית.

הכירו את אירנה אייזנברג, עורכת דין נוטריונית ומגשרת (דוברת גם רוסית) המתמחה בכל הנוגע לדיני מקרקעין ומיסוי מקרקעין, סכסוכי שכנים, בתים משותפים, כמו גם דיני משפחה, גישור ויישוב סכסוכים במשפחה. בין היתר היא עוסקת בעריכת הסכמי ממון, התרת נישואין, אפוטרופסות, עריכת צוואות, טיפול בירושות וייפוי כוח מתמשך, כאשר במשרדה ניתן אף לקבל שירותים נוטריונים.

מראש תדעו מה מצפה לכם, מה יקרה בכל שלב וכמה זמן הוא אמור להימשך. תוכלו לשאול כל שאלה ולקבל מענה ראוי

הלקוח מקבל מידע מלא על התהליך

עו"ד אייזנברג היא בוגרת תואר ראשון במשפטים (L.L.B) וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל כבר למעלה מ-15  שנה. בתום ההתמחות ולאחר ההסמכה כעורכת דין, עבדה במשרד עורכי הדין חכם את אור-זך בקריית מוצקין וטיפלה בתיקים ממגוון תחומים, ביניהם: דיני נזיקין, הוצאה לפועל, דיני עבודה, דיני מקרקעין ותביעות כספיות.

לדבריה, בעבודה עימה מקבל הלקוח מידע מלא על כל התהליך - מראש תדעו מה מצפה לכם, מה יקרה בכל שלב וכמה זמן הוא אמור להימשך. תוכלו לשאול אותה כל שאלה ולקבל מענה ראוי. העובדה כי עו''ד אירנה אייזנברג מעניקה יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך מעניקה לה עוד כמה נקודות זכות.

"אני בודקת היטב מהם צרכיו של הלקוח ומדייקת עבורו את הפעולות אותן יש לנקוט"

המוטו: לפתור את הסכסוך מחוץ לבית המשפט

"אני סבורה שלצורך התפתחות מקצועית, חשובה מאוד גם ההתפתחות האישית'', היא אומרת ומסבירה: ''במהלך השנים השתתפתי בקורסים ממגוון תחומים, כמו שיווק, אימון אישי, יזמות ועוד, כך שהמוטו שלי הוא לנסות לפתור את הסכסוך מחוץ לכותלי בית המשפט, כדי לייעל את ההליך ולחסוך זמן וכסף, מאחר שהתדיינויות בבתי משפט עלולות להימשך זמן רב''.

היא מעידה שכאשר לקוח מגיע למשרדה לצורך התייעצות, "אני בודקת היטב מהם צרכיו ומדייקת עבורו את הפעולות אותן יש לנקוט. אני מאמינה כי עורך דין טוב יידע לשאול את השאלות הנכונות, אשר יגלו מה בדיוק נכון ללקוח".

הידע שצברה עו"ד אייזנברג בתחומי המשפט השונים, לצד יחס אישי, מסור ומקצועי לכל לקוח, משתלבים יחד, ובנוסף היא מעידה: "אני דואגת להתעדכן ולרכוש ידע בתחומי המשפט בהם אני עוסקת. אני מאמינה שעל עורך דין, בדומה לרופא, להתמחות ולהתמקד בתחום משפטי מרכזי ובכך למקסם את הידע והיכולות שלו בתחום זה".

אתר: irena-law.co.il

אירנה אייזנברג-משרד עו"ד נוטריון וגישור

אירנה אייזנברג-משרד עו"ד נוטריון וגישור

עו"ד אירנה אייזנברג – התוצאות מדברות! ניסיונה הרב של עו"ד ומגשרת אירנה אייזנברג, עומד בקנה אחד עם שביעות הרצון המלאה של עשרות לקוחות, שמשרדה טיפל בתיקיהם. מקרקעין ומיסוי מקרקעין, ייפוי כוח מתמשך, גישור משפחתי, ערכית הסכמים בתחום דיני המשפחה, צוואות וירושות ועוד – מהווים את תחומי הטיפול העיקריים של המשרד, תוך הקפדה מלאה על ייצוג הלקוח וצרכיו ללא פ

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
  • ייצוג בבית משפט - שאלות ותשובות מהפורום

    ייצוג בבית משפט - שאלות ותשובות מהפורום

    כיצד ניתן לפעול כנגד שותף שמקבל החלטות שאינן לטובת החברה? מה צריך לעשות לאחר שהליך גישור נכשל? ואם הגשתם ערעור והתחרטתם עליו - תוכלו לבקש מביהמ"ש להתעלם ממנו? שאלות אלו ושאלות נוספות נשאלו לאחרונה בפורום ייצוג בבית משפט - ליטיגציה מסחרית-אזרחית, בניהולו של עו"ד שי ורד
    4 דק'
  • בזכות ההליך המשפטי

    בזכות ההליך המשפטי

    גם אם הליך משפטי יכול להיות מסורבל ונדמה שלעיתים אינו נחוץ, ניתן לראות בו תרומה למדיינים ולסביבה
    3 דק'
  • ליטיגציה - מי ייצג אותך בבית המשפט?

    ליטיגציה - מי ייצג אותך בבית המשפט?

    עו"ד בארץ לא נדרשים להתמחות מיוחדת כדי לייצג בביהמ"ש. כיצד הדבר יכול לפגוע בלקוחותיהם? לאילו עו"ד כדאי ללקוחות לפנות כדי לקבל ייצוג הולם בביהמ"ש? על כל אלו ועוד, בכתבה שלפניכם
    3 דק'
אירנה אייזנברג-משרד עו"ד נוטריון וגישור

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה