לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דורהל

שירות לקוחות גרוע שמכסה על פגיעה של מנהל

לאחר מקרה לא נעים מול גורם מנהל תחנת רכבת, פתחתי תלונה ומאז עברו כמה חודשים, בהם אני יוצר קשר עם שירות הלקוחות בממוצע אחת לחודש. כל פעם מחדש אני מקבל תחושת זלזול רצינית עם מענה שמסוגל להשאיר אותי קרוב לשעה בהמתנה להודעה פשוטה, ומעבר לזה, כל פעם אני מקבל מחדש את הרושם שהם בכלל בכלל לא מטפלים בפנייה כפי שהם מציגים את המצב, יש לי הרבה צילומי מסך של השיחות איתם. והיום בפנייה אליהם הם בכלל לא הכירו את הפנייה עד שלא "רעננתי את זכרונם". גם פעמיים (או שלוש) שהם הרשו לעצמם לסגור את הצאט מבלי שהגבתי לתשובה שלהם. אני צריך לדעת האם ניתן לתבוע על השירות בלבד ממה שציינתי... לגבי המקרה מול מנהל התחנה... בגדול, ללא סיבה מוצדקת הוא גירש אותי משטח התחנה, פגע לי בפרנסה ובשמי הטוב, ונתן לי מבטים משפילים כאשר ראה אותי עומד בחוץ ומחכה במשך שעתיים! ואני בכנות לא מסוגל לרדת מזה עד שאני לא אקבל פיצוי או תשובה הולמת למקרה הנוראי הזה, אני ממש חייב עזרה כדי להרגיש שנעשה קצת צדק ושעוד אנשים חפים מפשע לא יפגעו גם בגלל האגו שלו... אשמח לשמוע מה ניתן לעשות בנושא. כפי שאמרתי לפנות לשירות הלקוחות לא עוזר...

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות