לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אדיר

איחור של מוביל גרמה להפסד של אלפי שקלים.

קבעתי עם מוביל שעה ומיקום. ההסכם היה כי כל הציוד יחכה במקום האיסוף בחניון משרד הלקוח שהזמין אותנו לעבודה זו. לשם כך עבדנו 4 טכנאי מחשבים בהובלת ציוד מחשבים מחדרי שרתים במשרד לחניון, פעולה שדרשה 4 שעות עבודה ואחזקת צוות נוסף של הלקוח. תזכרתי את המוביל 45 דקות לפני שעת ההגעה והוא הודיע על איחור קל. הוא לא הגיע בזמן וגם לא באיחור קל. כמו כן הפסיק לענות לשיחות ולכן נתן לי להבין שפשוט לא יגיע. הלקוח כעס מאוד מאחר ונאלצנו להחזיר את כל הציוד חזרה למזדרונות משרדי הלקוח עד למחרת בבוקר כשנגיע שוב עם מוביל אחר. החזרת הציוד לקחה עוד כשעתיים ונאלצנו לחזור שוב למחרת. מיותר לציין כי הלקוח המאוכזב לא קרא לנו שוב והפסיק את עבודתו מולנו. ברשותי כל שיחות הטלפון המוקלטות מול המוביל הנ"ל. מה הדרך הנכונה לתבוע כאן?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות