zap group mishpati logo

אישורים נוטריונים מהירים

מבקשים לאמת את נכונותם של מסמכים שונים כמו צוואות, תצהירים, ייפוי כוח והסכמי ממון? ככל הנראה תדרשו לאימות חתימה נוטריונית. עורך הדין והנוטריון אברהם תירוש מסביר כיצד ניתן לקבל אישור נוטריוני בתוך 24 שעות

08.09.21
תאריך עדכון: 30.03.24
4 דק'
אישורים נוטריונים מהירים

אישור נכונות תרגום של מסמך

אישור נכונות תרגום מהווה ראיה משפטית לנכונות, מהימנות ומקוריות המסמך המתורגם. לשם קבלת אישור זה על הנוטריון להיות בקיא בשתי השפות, גם אם התרגום בוצע על ידי בא כוחו של הנוטריון. ניתן לחתום על מסמכים מקוריים ואף על העתקים של מסמכים אלה כל עוד הדבר מצוין במסמך המאשש את נכונות התרגום. משרדנו מפיק אישורי תרגום למסמכים בשפות עברית ואנגלית בלבד.

לשם הנעת התהליך יש לסרוק את המסמך הדרוש לתרגום, לאחר מכן יש לציין בדף נפרד כיצד לאיית את השמות כפי שהם מופיעים במסמכים הרשמיים – דרכון ותעודת זהות – ולציין את מספר הטלפון הנייד שלכם (לאחר הסריקה נשלח אליכם הצעת מחיר עבור התרגום (65 ₪ +מע"מ לעמוד בן כ-250 מילים). את הסריקה יש להעביר אל כתובת המייל avi.tirosh@bezeqint.net או בפקס 04-8673393. את התשלום עבור התרגום ניתן לבצע בהעברה בנקאית או באפליקציית ביט למתרגם שפרטיו יימסרו במועד ההזמנה.

קיראו עוד בנושא >>> צוואות הדדיות: בחייהם ובמותם - לא נפרדו

בתוך 24 שעות ממועד קבלת אישורכם להצעת המחיר ולאחר קבלת התשלום, המסמך יתורגם עבורכם ייסרק אליכם ויועבר לבדיקה להגהה נוספת עבור איות השמות. בשלב הבא תדרשו להשלים תשלום עבור אימות נוטריוני בעלות נוספת – 211 ₪ + מע"מ (247 ₪ למסמך, נכון לשנת 2021) בהתאם לתעריף משרד המשפטים, כאשר ישנה לעיתים תוספת מחיר למסמך ארוך יותר בהתאם למספר המילים. בסיום התהליך יוכל כל אדם – קרוב משפחה או שליח - לקבל את המסמך במשרדי.

למסמך התעריפים – ליחצו כאן

תהליך אימות חתימה לאחר הלוואת משכנתה

אם קיבלתם ייפוי כוח מהבנק במסגרת בקשתכם לקבלת משכנתה, תידרשו לאשר את חתימתכם על ידי נוטריון. בשלב הראשון סירקו את המסמכים הדרושים בצירוף תעודת זהות – אלה ישמשו את הנוטריון לאימות נכונות ותקינות המסמך וכן לאימות חתימתכם על המסמך באמצעות תעודה מזהה. בשלב הבא תדרשו להגיע למשרדו של הנוטריון ולחתום בפניו על המסמך ללא כל המתנה. עלות השירות בהתאם לתעריף מוסכם וידוע מראש הוא 167 ₪ + מע"מ ובסה"כ 195 ₪ (2021); עלות חתימה של זוג: 233 ₪ + מע"מ: סה"כ 273 ₪,  כאשר כל עלות העתק נוסף היא 77 ₪.

נהוג לאמת מסמכים אל מול נוטריון במקרים של ייפוי כוח להלוואת משכנתה, ביצוע פעולות מקרקעין שונות וכן הלאה, אימות מסמכים המצריכים חתימת אפוסטיל וכן תרגום ואימות מסמכים אל מול מדינות שאינן חתומות על אמנת האג

אישור מסמכים ואימות החתימה בפני נוטריון

אישור מסמכים אל מול מוסדות שונים בארץ ובחוץ לארץ כמו שגרירויות, גופים פיננסיים ומשרדי ממשלה מצריך במקרים רבים את מעורבותו של נוטריון מוסמך במטרה לאמת את זהות האדם החותם ולוודא שהחתימה על מסמך כזה או אחר נעשתה במחשבה צלולה ומתוך רצון חופשי.

קיראו עוד בנושא >>> ייפוי כוח מתמשך – מה נדרש וכיצד מפעילים?

חשיבות אימות החתימה בפני נוטריון היא דו-צדדית – כלפי האדם החותם, במטרה להבטיח שנעשה שימוש חוקי בחתימתו, וכלפי הרשויות השונות. נהוג לאמת מסמכים אל מול נוטריון למשל במקרים של ייפוי כוח להלוואת משכנתה, ביצוע פעולות מקרקעין שונות וכן הלאה, אימות מסמכים המצריכים חתימת אפוסטיל וכן תרגום ואימות מסמכים אל מול מדינות שאינן חתומות על אמנת האג. להלן אפרט את תהליך אימות חתימה לאחר הלוואת משכנתה, אישור נכונות תרגום של מסמך וכן על תהליך הצגת מסמכים רשמיים אל מול רשויות שונות בחוץ לארץ.

אישור אפוסטיל ניתן במזכירות בית המשפט שממוקמת בסמיכות למשרדנו ועלותה 35 ₪. את האישור תוכלו להפיק בעצמכם לאחר חתימת הנוטריון על המסמך המתורגם

אישור הצגת מסמכים רשמיים לרשויות בחוץ לארץ

אם נדרשתם להציג מסמכים רשמיים לרשויות בחוץ לארץ, יש לברר אם יש צורך בחתימת אפוסטיל שמהווה ראיה לכך שמדינת ישראל מאשרת את המסמך כלפי מדינה בחוץ לארץ החברה באמנת האפוסטיל. אישור אפוסטיל ניתן במזכירות בית המשפט שממוקמת בסמיכות למשרדנו ועלותה 35 ₪. את האישור תוכלו להפיק בעצמכם לאחר חתימת הנוטריון על המסמך המתורגם.

אישורים נוטריונים מהירים(1)

דגש חשוב: לעתים תידרשו לאמת מסמכים ציבוריים כמו תעודת נישואין, תעודת גירושין, תעודות המעידות על השכלה וכן אישורים למדינות שאינן חברות באמנת האפוסטיל. בידקו מראש אילו מסמכים יש להציג אל מול הגורם הדורש את האישור. באופן זה תוכלו להעביר את המסמכים באמצעות סריקה ממוחשבת לכתובת הדואר האלקטרוני או לפקס משרד הנוטריון ולחסוך זמן יקר.

עורך הדין והנוטריון אברהם תירוש עוסק במתן אישורים נוטריונים לייפוי כוח מתמשך, צוואות ומסמכים רשמיים לרשויות השונות בארץ או בחוץ לארץ  מאז שנת 1976 משרדו ממוקם בחיפה ברחוב הפלי"ם 2. לפרטים נוספים וליצירת קשר התקשרו: 04-8644444

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

עורכי דין בתחום

מאמרים נוספים
  • מיהו נוטריון ומהם תפקידיו?

    מיהו נוטריון ומהם תפקידיו?

    הפעילות הנפוצה ביותר של הנוטריון הינה אימות חתימה על יפויי כח לבנקים. סמכויות נוספות של נוטריון הן, בין היתר: אישורי תרגום, אישור עריכת צוואה ואישור הסכמי ממון
    4 דק'
  • נוטריון - שאלות ותשובות

    נוטריון - שאלות ותשובות

    מיהו נוטריון? איזה שירות הוא נותן? אילו מסמכים הוא מוסמך לאשר וכמה זה יעלה לנו? כל מה שרציתם לדעת על נוטריון. לפניכם שאלות ותשובות מפורום נוטריון שמנוהל ע"י יריב קדם, עו"ד ונוטריון.
    3 דק'
  • מרשלנות ועד מעילה: הסכנות של ייפוי כוח מתמשך

    מרשלנות ועד מעילה: הסכנות של ייפוי כוח מתמשך

    רבות נאמר על היתרונות של ייפוי כוח מתמשך, המאפשר לכל אדם לקבוע כיצד ייראו חייו ביום שבו יאבד את צלילותו, אבל למנגנון זה יש גם כמה צדדים אפלים שצריך להכיר
    5 דק'